۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷

کرملین اعلام کرد؛

درخواست ده‌ها رسانه بزرگ جهان برای مصاحبه با «پوتین»

درخواست ده‌ها رسانه بزرگ جهان برای مصاحبه با «پوتین»

سخنگوی کرملین گفت که مسکو ده‌ها درخواست از رسانه‌های بزرگ آمریکایی و سایر کشورهای جهان برای مصاحبه با پوتین دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه با اشاره به مصاحبه یک روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی با پوتین گفت: در غرب مصاحبه پوتین با یک روزنامه‌نگار آمریکایی با دقت بررسی و تحلیل خواهند کرد. کارلسون از قبل سوالات خود را برای مصاحبه با پوتین هماهنگ نکرده بود؛ ما هرگز سوالات را جمع آوری نمی‌کنیم.

پسکوف ادامه داد: طی چند روز گذشته، کرملین ده‌ها درخواست برای مصاحبه با پوتین از رسانه‌های بزرگ بسیاری از کشورهای جهان دریافت کرده است؛ درخواست‌ها بررسی خواهد شد. درخواست مصاحبه با پوتین از رسانه‌های ایالات متحده، فرانسه، ایتالیا، اتریش و استرالیا ارائه شده است، کرملین از علاقه‌مندی آنها سپاسگزار است.

سخنگوی کرملین تأکید کرد: پس از مصاحبه پوتین با کارلسون هیچ هیستری یا وحشتی در رسانه‌های آمریکایی وجود ندارد، اما حسادت حرفه‌ای دیده می‌شود. در پی مصاحبه پوتین با کارلسون، هیچ تلاشی برای تماس با وی از طریق کانال‌های دیپلماتیک صورت نگرفت.

پسکوف همچنین گفت که کناره‌گیری «زالوژنی» و انتصاب «سیرسکی» به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین روند عملیات نظامی ویژه روسیه را در اوکراین تغییر نخواهد داد و عملیات ویژه روسیه تا رسیدن به اهداف خود ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6019314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha