۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

علامتی با مهر مطرح کرد؛

۹۰ درصد از دستاوردهای کانون پرورش فکری برای پس از انقلاب است

۹۰ درصد از دستاوردهای کانون پرورش فکری برای پس از انقلاب است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌گوید ۹۰ درصد از دستاوردهای کانون پرورش فکری مربوط به دوران پس از انقلاب است و باید در نگاه به آن‌ها منصف بود.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ۹۰ درصد از دستاوردهایی که کانون پرورش فکری دارد، مربوط به زمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌شود.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای سیاه‌نمایی کردند که کانون پرورش فکری پیش از انقلاب چنین بود و چنان؛ درحالی‌که حتی قصه گویی برای کودکان و نوجوانانش اجرا نمی‌شد. در حوزه‌های تولید و انتشار کتاب، تولید فیلم و انیمیشن اقدامات بسیاری انجام داده‌ایم و همه اینها ثمره پیروزی انقلاب اسلامی است. کانون پرورش فکری هر آنچه که دستاورد دارد، مربوط به دوران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه گفت: اگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز سه هزار عنوان کتاب داشته باشد، بیش از دو هزار و پانصد هزار کتاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی تولید و منتشر شده است. قصه گویی یکی از اتفاقات خوبی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهد هستیم. پیش از انقلاب، کانون به هیچ عنوان برنامه قصه گویی را نداشت. در آن دوران تنها چندکتابخانه محدود وجود داشت. اما به فضل الهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اتفاقات مؤثری در کانون پرورش فکری بوده و هستیم.

علامتی در پایان گفت: گاهی بد نیست به دستاوردها با نگاه واقعی نگاه کنید و قدری منصف باشیم. پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقات مثبت بسیاری را شاهد بوده‌ایم.

کد خبر 6019465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha