۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶

قایم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با مهر:

تغییر حوزه انتخابیه «باهنر» از تهران به کرمان هنوز قطعی نشده است

تغییر حوزه انتخابیه «باهنر» از تهران به کرمان هنوز قطعی نشده است

خجسته‌پور تصریح کرد که تغییر حوزه انتخابیه «دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین» از تهران به کرمان برای شرکت در انتخابات مجلس هنوز قطعی نشده است.

«علیرضا خجسته‌پور» قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر وحدت جریان اصولگرا اظهار کرد: مبنای جامعه اسلامی مهندسین (جام) از ابتدای شروع فضای انتخاباتی در کشور، وحدت اصولگرایان بوده است و در این‌باره کمیته انتخاباتی متشکل از نمایندگان استان‌ها در «جام» تشکیل و حدود ۱۰ روز پیش نیز نشست این کمیته برگزار شد و اهداف انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: آقای باهنر به عنوان دبیر کل و من، به عنوان قایم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین در جلسات «شورای وحدت» و «شورای ائتلاف» شرکت می‌کنیم چراکه دغدغه «جام» همواره بر وحدت اصولگرایان استوار بوده است.

خجسته‌پور با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسین قصد ندارد در تهران لیست مستقل بدهد، گفت: ما امیدواریم که جریانات انقلابی و اصولگرا در تهران به فهرست واحد برسند؛ در کل کشور هم به عنوان جامعه اسلامی مهندسین، فهرست مجزا ارائه نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: رفتار ما در راستای وحدت اصولگرایان است و مجموعه اصولگرایان به هر نتیجه‌ای برسند، مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین خواهد بود.

قایم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سوال که آیا محمدرضا باهنر از حوزه انتخابیه کرمان در انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد گفت: بحث‌هایی در این خصوص وجود دارد که هر وقت قطعی شد، در قالب بیانیه اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 6020103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha