هشدار شدیداللحن حماس به نتانیاهو درباره حمله به رفح

هشدار شدیداللحن حماس به نتانیاهو درباره حمله به رفح

حماس به نتانیاهو درباره هرگونه حمله به رفح و رقم زدن فاجعه انسانی جدید به شدت هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، یک منبع وابسته به حماس با اشاره به تحرکات بنیامین نتانیاهو برای حمله به رفح اعلام کرد: حمله به شهر رفح به مثابه بر باد رفتن مذاکرات تبادل اسیران است.

این منبع وابسته به حماس بیان کرد: نتانیاهو به دنبال فرار توافق تبادل ازطریق ارتکاب جنایت کشتار جمعی و رقم زدن فاجعه انسانی جدید در رفح است.

منبع وابسته به حماس تاکید کرد: آنچه نتانیاهو و ارتش نازی او طی چهار ماه نتوانستند به دست آورند به هر اندازه که جنگ به درازا بیانجامد نیز نخواهند توانست کاری از پیش ببرند.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آمریکایی «اِی بی سی» سخنان جدیدی را درباره حمله زمینی احتمالی این رژیم به رفح در جنوب نوار غزه بیان کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به کشتار بی‌رحمانه آوارگان فلسطینی در نقاط مختلف نوار غزه از سوی نظامیان صهیونیست ادعا کرد: به نیروهایمان دستور دادم برای تخلیه صدها هزار نفر از ساکنان رفح پیش از ورود زمینی به آن برنامه‌ریزی کنند.

نتانیاهو با نادیده‌گرفتن دروغ‌های پیشین خود درباره امن‌بودن منطقه‌های جنوبی نوار غزه و تشویق ساکنان این باریکه برای پناه‌بردن به منطقه‌های جنوبی از جمله رفح مدعی شد: ما گذرگاه امنی را برای غیرنظامیان ترتیب خواهیم داد تا بتوانند رفح را ترک کنند. من در این باره با مقامات آمریکا هم‌نظر هستم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان ضمنی به عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی این رژیم در حمله به غزه گفت: عدم ورود ما به رفح به معنی شکست در جنگ و رهاکردن حماس در آنجاست.

کد خبر 6021147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      0 0
      اقای سنوار برای دفاع از رفع چکاری انجام میدهد مغز متفکرحماس مگر دلخوش به حمایت مردمی دنیا بودن که نوعی التیام است و بس