۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی:

۳۲۰۰ نفر در مسابقات روزنامه دیواری استان مرکزی مشارکت کردند

۳۲۰۰ نفر در مسابقات روزنامه دیواری استان مرکزی مشارکت کردند

اراک- مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: ۳۲۰۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مسابقات روزنامه دیواری بزرگ انقلاب مشارکت کردند.

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ششمین جشنواره بزرگ مسابقات روزنامه دیواری انقلاب با مشارکت ۳۲۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد سراسر استان مرکزی در ۲ بخش پسران و دختران برگزار که در این راستا ۸۰۰ روزنامه خلق شد.

وی افزود: مسابقات روزنامه دیواری انقلاب با موضوعات تاکید بر حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، سربازان راه روشن سلیمانی (با نگاه انتقام حادثه تروریستی کرمان)، پیروزی خط مقاومت در غزه، زن و خانواده با تاکید نقش مادری به عنوان مهمترین نقش در عالم خلقت و استوانه‌های انقلاب (بنیانگذار انقلاب، امام خامنه ای، شهید بهشتی، شهید مطهری) برگزار شد.

انقانی تصریح کرد: پس از داوری آثار توسط داوران برجسته استان، به روزنامه‌های برتر در زمینه‌هایی که در آئین نامه قید شده بود، جوایزی اهدا می‌شود.

وی گفت: این مسابقات در ساوه در مصلای امام علی علیه السلام این شهرستان به صورت منسجم با مشارکت ۱۰۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد شهری و روستایی ساوه برگزار که پس از داوری به ۲۲ گروه جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: استان مرکزی همه ساله در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقات روزنامه دیواری را با موضوعات روز با هدف عجین شدن کودکان و نوجوانان با مفاهیم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برگزار می‌کند.

کد خبر 6023104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha