۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶

تجربه جدید در لیگ قهرمانان؛

سرنوشت جالب مهاجم ایران در اروپا/ سردار آزمون ؛ از «رم» تا «رم»

سرنوشت جالب مهاجم ایران در اروپا/ سردار آزمون ؛ از «رم» تا «رم»

سردار آزمون به لطف تجربه‌ای که در رقابت‌های اروپایی کسب کرده است می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیرگذار «رم» در دیدار با «فاینورد» باشد و می‌تواند اولین بازی اروپایی خود را برای رم انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال «رم» ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه پنج شنبه به مصاف «فاینورد» هلند خواهد رفت.

سردار آزمون لژیونر ایرانی تیم «رم» پس از جدایی «ژوزه مورینیو» از هدایت این تیم و آمدن «دانیله د روسی» در لیست اروپایی «رم» قرار گرفت و در این دیدار فرصت دارد نخستین بازی خود را با لباس رم در یک دیدار اروپایی انجام دهد.

سرنوشت جالب مهاجم ایران در اروپا/ سردار آزمون ؛ از «رم» تا «رم»

اما دیدارهای اروپایی سردار آزمون سرنوشت جالبی دارد و آخرین باری که او در مسابقات اروپایی به میدان رفت به دوران حضور او در بایرلورکوزن برمی‌گردد. در آن زمان تیم بایرلورکوزن برابر «رم» که هدایتش را «مورینیو» برعهده داشت به میدان رفت و اکنون این فرصت را دارد تا دوباره در یک دیدار اروپایی به میدان برود اما این بار نه در قامت رقیب «رم» که در قالب بازیکن این تیم.

سردار آزمون به لطف حضور در تیم‌های روستوف، زنیت و بایرلورکوزن تجربه بالایی در رقابت‌های اروپایی دارد و ۱۰ بار با پیراهن روستوف، ۱۵ بار با پیراهن زنیت و ۲ بار هم با پیراهن بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است و مجموعاً ۱۷ بار هم در لیگ اروپا به میدان رفته است و ۸ گل در لیگ قهرمانان و ۴ گل در لیگ اروپا به ثمر رسانده است.

این تجربه اروپایی آزمون می‌تواند با توجه عدم آمادگی کامل «رومئو لوکاکو» به کمک این تیم بیاید و تواند به عنوان جایگزینی برای او وارد زمین شود.

کد خبر 6024338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha