بازداشت جوانان فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری

بازداشت جوانان فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری

حمله‌های بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرهای مختلف کرانه باختری و یورش به منازل فلسطینی‌ها و بازداشت بی دلیل آن‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که هلی کوپترهای نظامی رژیم صهیونیستی به صورت گسترده بر فراز شهر قلقیلیه به پرواز درآمدند.

این نظامیان صهیونیست به منطقه عزموط واقع در شرق نابلس و شهر قلقیلیه حمله کردند.

روستای بلعین واقع در غرب رام الله و اردوگاه جنین نیز شاهد حمله نظامیان صهیونیست و بازداشت تعدادی از جوانان فلسطینی توسط آن‌ها بودند.

این عناصر صهیونیست به اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس نیز یورش بردند. نیروهای مقاومت نیز دست بسته نبوده و به سمت عناصر صهیونیست در اردوگاه بلاطه تیراندازی کردند.

این در حالی است که اردوگاه جنین بعد از حمله‌های مکرر و پی در پی اشغالگران صهیونیست و تخریب زیرساخت‌های این اردوگاه در آب باران فرو رفته و اوضاع وخیمی دارد.

باشگاه اسیر فلسطینی روز گذشته اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت ۲۰ شهروند فلسطینی را در منطقه‌های مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

بر اساس بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی، با بازداشت این ۲۰ نفر مجموع شمار شهروندان فلسطینی که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند، به ۷ هزار و ۶۰ نفر رسید.

کد خبر 6028325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha