۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

فرماندار پارس آباد مطرح کرد:

مراجعه بیش از ۳۰ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های پارس‌آباد

مراجعه بیش از ۳۰ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های پارس‌آباد

پارس‌آباد - فرماندار شهرستان پارس‌آباد از مراجعه بیش از ۳۰ هزار نفر ماهانه به اورژانس بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و شهدای پارس‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای پارس آباد، اظهار کرد: ماهانه بیش از ۳۰ هزار بیمار به بخش اورژانس بیمارستانهای امام خمینی (ره) و شهدای پارس آباد مراجعه می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای پارس آباد از لحاظ زیرساختی جز بیمارستانهای خوبی است، گفت: در صورت تامین نیروی انسانی، کادر درمان و پرستاری رضایتمندی شهروندان در بهره‌گیری از این خدمات افزایش می‌یابد.

جهان‌بین شهرستان پارس آباد را دارای جمعیتی فعال و مهاجر پذیر معرفی کرده و افزود: به دلیل بعد مسافت با مرکز استان این شهرستان به عنوان مرجع درمانی شهرستانهای همجوار و حتی شهر های مرزی استان آذربایجان شرقی بوده و تراکم جمعیت لزوم افزایش کادر درمان و درمانگاه‌ها را دو چندان کرده است.

فرماندار شهرستان پارس آباد به توسعه بی نظیر زیر ساخت‌های درمانی و بهداشتی شهرستان پارس آباد در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: مرکز جامع سلامت محمد کندی، مرکز بهداشت مسکن مهر، پایگاه‌های اورژانس محمد کندی و مسکن مهر، تجهیز بیمارستان امام خمینی و شهدا، راه اندازی بخش «ان آی سی یو» و «آی سی یو» نمونه‌هایی از این پروژه ها است.

رییس شورای اداری شهرستان پارس آباد تاکید کرد: دستگاه «ام.آر.آی» بیمارستان شهدای پارس آباد که یکی از مطالبات بحق مردم این شهرستان بود تا چند روز دیگر به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6029710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha