۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۳۴

دادستان شهرستان سیریک:

۶ واحد صنفی متخلف در سیریک پلمب شدند

۶ واحد صنفی متخلف در سیریک پلمب شدند

سیریک - دادستان شهرستان سیریک گفت: ۶ واحد صنفی متخلف در سیریک بیش از ۶۰۰ میلیون ریال جریمه و در نهایت پلمب شدند.

محمد رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی، و تلاش برای ایجاد محیط امن در فضای بازار برای خریداران و مصرف کنندگان، بیان کرد: ظهر امروز طی گشت مشترک و با حضورمیدانی، دادستان سیریک، بازرس صمت، اتاق اصناف، پلیس اماکن، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان، شش واحد صنفی متخلف به دلیل عدم درج قیمت، گرانفروشی و دریافت اضافه وجه جریمه و در نهایت پلمب شدند.

محمدی با بیان اینکه، واحد صنفی متخلف سیریک بیش از ششصد میلیون ریال جریمه شدند، افزود: پس از بازرسیهای انجام شده به واسطه گشت مشترک، تخلف شش تا از این واحدها محرز و پرونده هایی به ارزش ششصد میلیون ریال برای آنها تشکیل و دستور پلمپ این تعداد از واحد های صنفی متخلف نیز صادر شد.

وی با اشاره به اینکه، دستور پلمپ تعدادی از واحد های صنفی در رسته تعویض روغنی، تعمیرگاه، میوه فروشی و رسته کارواش صادر شد، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایان سال تیم های نظارت ویژه ای با دستور دادستان برای رصد بازار فعال شده است.

دادستان شهرستان سیریک اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در راستای حقوق شهروندی خود هر گونه تخلف صنفی را به واحد بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف سیریک و به شماره تلفن ۱۲۴ واحد بازرسی اطلاع دهند، تا پس از بررسی برابر با قانون با متخلفین برخورد لازم صورت گیرد.

کد خبر 6031243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha