۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان:

اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان برگزار می‌شود

اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- نماینده ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان برگزار می‌شود، گفت: این رویداد چهارشنبه دوم اسفند در دامغان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان بیان کرد: اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در دامغان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم معنوی یاد و خاطر ۱۱۳ شهید روحانی و طلبه استان سمنان گرامی داشته می‌شود، افزود: سخنرانی، ذکر خاطرات، مداحی و مرثیه سرایی، شعرخوانی و روایت گری و … در زمره بخش‌های این کنگره است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه این کنگره در قالب کنگره سه‌هزار شهید استان برگزار می‌شود، گفت: کنگره بزرگ سه هزار شهید استان نیز بهار سال آتی در سمنان برگزار خواهد شد.

دیباجی با بیان اینکه پنج فیلم مستند درباره شهدای روحانی و طلبه استان سمنان تهیه شده است، ابراز کرد: ۲۵ عنوان کتاب برای معرفی شهدای روحانی و طلبه استان سمنان نیز تهیه شده است.

وی با بیان اینکه دو عنوان کتاب در اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان رونمایی می‌شود، افزود: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و نقش روحانیان در دفاع مقدس و انقلاب، محور اصلی این کتاب‌ها و مجموع اجلاسیه مذکور است.

کد خبر 6031876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha