۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

۲۱ مناظره انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد پخش می شود

۲۱ مناظره انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد پخش می شود

یاسوج_ مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۱ مناظره انتخاباتی از ۳ کانال محلی استان پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر رئوف افزود: ضبط ۸۴۰ دقیقه مناظره حوزه گچساران و باشت به اتمام رسیده و امروز ضبط مناظره شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به اتمام می‌رسد و از عصر امروز ضبط مناظره برنامه‌های حوزه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت و شور و نشاط بین نامزدها وجود دارد، تصریح کرد: در هفته تبلیغات انتخابات هر شب یک مناظره از کانال‌های انتخاباتی پخش می‌شود که در مجموع شامل ۲۱ مناظره از سه کانال استان است.

رئوف افزود: همچنین سه مناظره از سه حوزه انتخابیه در شبکه استانی دنا پخش شود.

رئوف با بیان اینکه کانال‌های انتخاباتی استان یک ماه قبل با حضور مسئولان کشوری و استانی راه اندازی شد، گفت: مردم می‌توانند با تنظیم مجدد گیرنده‌های خود این کانال‌ها را دریافت کنند.

وی افزود: راه اندازی این کانال‌ها امکان خوبی در اختیار مردم قرار داد تا با پیگیری کانال‌های انتخاباتی و دیدن برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزدها انتخاب آگاهانه داشته باشند با محتوای ارائه شده زمینه مشارکت و رقابت فراهم شود.

مدیرکل این شبکه استان اضافه کرد: در ۳۹ انتخابات برگزار شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، این استان همیشه رتبه‌های نخست را به خود اختصاص داده و امیدواریم مردم غیور استان بار دیگر در یازدهم اسفند ماه با حضور حداکثری برگ زرین دیگری را به افتخارات این استان اضافه کنند.

کد خبر 6032561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha