۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱

درخواست غرب از کی‌یف برای تهیه فهرستی از اهداف داخل خاک روسیه!

درخواست غرب از کی‌یف برای تهیه فهرستی از اهداف داخل خاک روسیه!

خبرگزاری دولتی روسیه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که غرب از اوکراین خواسته است تا فهرستی از اهداف در داخل خاک روسیه به همراه دلایل حمله به این اهداف را در اختیار آنها قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تاس به نقل از یک منبع آگاه در گزارشی نوشت که حامیان غربی اوکراین از سرویس جاسوسی این کشور خواسته‌اند تا ضمن شناسایی اهدافی در داخل خاک روسیه، دلایلی را برای هدف قرار دادن آنها با موشک بالستیک ارائه دهد.

تاس به نقل از این منبع که نخواست نامش فاش شود، نوشت: حامیان غربی کی‌یف، استمرار تحویل موشک‌های دوربرد به اوکراین را به موثر بودن، کارآمدی و استفاده عملی از آنها منوط کرده است.

وی افزود: کشورهای ناتو که چنین تسلیحاتی را به منتقل می‌کنند به خوبی می‌دانند که رژیم ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین، از روش‌های تروریستی و این موشک‌ها برای حمله به اهداف غیرنظامی در خاک روسیه و کشتار شهروندان غیرمسلح روس استفاده می‌کند.

تاس به نقل از این منبع افزود: (غرب) از کی‌یف خواسته است تا فهرستی از اهداف در داخل قلمرو روسیه را ارائه و دلیل و توجیه حمله به آنها را توضیح دهد. عملیات و استفاده جنگی از موشک‌های ارسالی به اوکراین نیز باید زیر نظر متخصصان ناتو که رژیم کی‌یف را عملا به یک سازمان(گروه) تروریستی مثل داعش بدل کرده‌است، صورت بگیرد. تمام این شواهد و مدارک دال بر مداخله مستقیم ناتو در جنگ جاری و تشدید تنش علیه نیروهای مسلح فدراسیون روسیه است.

کد خبر 6033640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha