۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸

امام جمعه عسلویه:

همه باید حضور دشمن شکنانه در انتخابات داشته باشند

همه باید حضور دشمن شکنانه در انتخابات داشته باشند

بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: همه باید حضور دشمن شکنانه در انتخابات یازدهم اسفند داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت منجی عالم بشریت اظهار داشت: آن حضرت مثل اجداد گرامی شأن به فکر امت و غمخوار امت، یارو یاور و پشتیبان امت هستند و مشکلات عدیده امت اسلام به دست مبارک امام زمان (عج) حل می‌شود و محب واقعی و صادق امت اسلامی به خصوص شیعیان است.

امام جمعه عسلویه گفت: مستحب مؤکد است برایآن حضرت دعا کنیم و به یادش باشیم و گفتار و رفتارمان منطبق بر خواست ایشان باشد.

امام‌جمعه عسلویه با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبری فرمودند مسئله غزه مسئله بزرگ جهان اسلام است و متأسفانه برخی کشورهای اسلامی حامی و پشتیبان رژیم غاصب پلید وخونخوار صهیونیستی هستند.

وی گفت: آزادگان جهان غیر مسلمان هم عزادار مردم مظلوم غزه هستند اما کشورهای خلیج فارس مثل عربستان پشتیبانی می‌کنند و مهمترین کار این است که پشتیبانی از رژیم کودک کش صهیونیستی قطع شود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان بر وحدت جامعه اسلامی تاکید کرده و فرمودند با اتحاد و ید واحده مبارزه کردیم و پیروز شدیم و باید از این به بعد هم با ید واحده حرکت کنیم، تردیدی نیست همه ایران باید متحد باشد که با اختلاف کشور ضرر می‌کند.

وی گفت: اختلاف سیاسی و سلیقه‌ای نباید در صفوف به هم پیوسته ملت تأثیر بگذارد رهبر انقلاب فرمودند انتخابات مظهر جمهوریت نظام است آمریکا هم جمهوریت و هم با اسلامیت نظام مخالف است بعضی فکر می‌کنند آمریکا فقط با اسلامیت نظام مخالف است.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند ما پای صندوق رأی نرویم و خواست آمریکا و اسرائیل هم این است که حضور ما در انتخابات کمرنگ باشد اما خواست امامین انقلاب، شهدا و امام عصر این است که درصحنه باشیم، ما باید آنچه امام زمان از ما می‌خواهد باید را بپذیریم و به ندای شهدا لبیک بدهیم.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: شهدا از ما می‌خواهند پشتیبان اسلام، نظام و رهبری باشیم، مردم ما همانطور که در ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند در انتخابات هم پر شور حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: جوانان سربلند فریب دشمنان سفاک را نخورند کشور، ضرر می‌کند حضور دشمن شکنانه در انتخابات داشته باشید در درجه اول حضور پر شور و در درجه دوم انتخاب اصلح مهم است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به ملاک‌ها و معیارها در انتخاب اصلح گفت: مهمترین ملاک‌ها و معیارها این است که مؤمن متعهد متقی انتخاب کنیم، متعهد و متقی باشد نفعی نداشته باشد ضرر نمی‌رساند اهل ایمان، انقلابی و ولایی غیر شعاری به معنی واقعی کلمه انقلابی باشد شعار به درد نمی‌خورد کسی که خیلی شعار می‌دهد اهل عمل نیست.

وی گفت: دلسوز مردم و هدفش فقط خدمت باشد و دغدغه خدمت داشته و نیت خالص داشته باشد و تخصص لازم برای کار نمایندگی داشته باشد، با تحقیق رأی دهید از افراد خبره و دلسوز بپرسید مناظرات تلویزیونی را خوب نگاه کنید تا به فرد اصلح برسید.

امام جمعه عسلویه هفته گرامیداشت سربازان گمنام را تبریک گفت و افزود: نیروهای وزارت اطلاعات خیلی خدمت می‌کنند اهل ایمان و اخلاص هستند و بدون چشمداشت و منت خدمت می‌کنند.

وی گفت: امنیت کشور مرهون خدمات شبانه روزی سربازان گمنام امام‌زمان است.

کد خبر 6035481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha