۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

هر رای به مثابه موشکی دشمن را نشانه گرفته است

هر رای به مثابه موشکی دشمن را نشانه گرفته است

مشهد- جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: هر رأی به مثابه موشکی است که بر سر دشمن وارد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ افراسیابی ظهر شنبه در دومین همایش سالیانه تجلیل از ۴۵۰ خواهر و برادر منتخبین کنشگران اجتماعی بسیج استان خطاب به کنشگران فعال اجتماعی با اشاره به اینکه رهبر بر مسائل اجتماعی تاکید دارند، اظهار کرد: اگر چه کارهای شما در ظاهر کوچک است اما در حقیقت کار بزرگی انجام می‌دهید و دل امام زمان (عج) را شاد می‌کنید.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه مسائل اجتماعی وسعت و دامنه بزرگی را شامل می‌شود، افزود: هراندازه مسائل اجتماعی را مرتفع کنیم، مشکلات مسائل امنیتی و اقتصادی کمتر می‌شود.

وی خطاب به کنشگران اجتماعی، اظهار کرد: گروه‌های جهادی و مردمی همیشه در صحنه حضور دارند و به نیازمندان کمک می‌کنند، عملکرد و اقدامات شما اثرگذار است. برنامه ریزی کنیم تا کارها را ساماندهی شود.

افراسیابی ابراز کرد: علی رغم تمام تحریم‌ها و هجمه‌های دشمن، با مدیریت خوب امام و رهبری، شاهد رشد کشور هستیم و به نقطه حد مطلوب برساند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: ظرفیت‌ها را پای کار بیاورید و بر محله‌های اسلامی تمرکز کنید؛ چون هر محله اسلامی یعنی جمهوری اسلامی کوچک.

وی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: همانطور که در ۲۲ بهمن دل ملت و آقا را شاد کردید، نیز شاهد حضور پرشور شما در پای صندوق رأی باشیم و فردی را انتخاب کنید که دلسوز نظام باشد.

افراسیابی با اشاره به اینکه هر رأی شما به مثابه موشکی است که بر سر دشمن وارد می‌شود، افزود: هر کسی بتواند مردم را به انتخابات ترغیب کند و مشارکت را بالا ببرد حامی انقلاب است.

کد خبر 6036493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha