۸ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۳

در پی آمادگی برای انتخابات انجام شد؛

انتخاب مسجد جامع موزه دفاع مقدس به‌عنوان یکی از شعب اخذ رأی

انتخاب مسجد جامع موزه دفاع مقدس به‌عنوان یکی از شعب اخذ رأی

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌عنوان یکی از شعب اخذ رای انتخابات ۱۱ اسفند در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: با توجه به فرارسیدن ایام انتخابات و توجه به سهولت مشارکت مردم تهران در حضور حداکثری، مسجدجامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌عنوان شعبه اخذ رأی انتخابات ۱۱ اسفند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مساجد به‌عنوان پایگاه‌های اصلی فعالیت‌های دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی همواره مورد توجه بوده است. مساجد و حسینیه‌ها از مکان‌های مذهبی مقدس در فرهنگ دینی ماست و از سوی دیگر حضور در انتخابات امری مقدس است، بر همین اساس، مسجد جامع خرمشهر با توجه به امکانات دسترسی و جذابیت‌های گردشگری، بهترین مکان برای حضور پرشور و حداکثری مردم شریف تهران در انتخابات است.

مدیر روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه گفت: در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، بازدید از مجموعه موزه در روز جمعه ۱۱ اسفندماه رایگان خواهد بود و هموطنان عزیز می‌توانند ضمن بازدید از این مجموعه ملی در پایان بازدید با حضور در مسجد جامع خرمشهر موزه نمایندگان منتخب خود را انتخاب کنند. حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رأی سبب می‌شود تا نمایندگانی از دل مردم به مجلس راه پیدا کنند و مجلسی تشکیل خواهد شد که برآیند افکار عمومی جامعه است.

عسگری در پایان گفت: هموطنان می‌توانند برای حضور در پای صندوق‌های رأی به مسجد جامع خرمشهر موزه واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند.

کد خبر 6038555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha