مبارزان قسام: شاهد انتقال کشته‌ها و زخمی‌های دشمن بودیم

مبارزان قسام: شاهد انتقال کشته‌ها و زخمی‌های دشمن بودیم

مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کردند که شاهد انتقال نظامیان کشته و زخمی‌شده ارتش رژیم صهیونیستی از شهر غزه به وسیله بالگردهای صهیونیستی بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از انتقال نظامیان کشته‌شده و زخمی‌شده صهیونیست از میدان نبرد در شهرک الزیتون شهر غزه خبر دادند.

مبارزان قسام تاکید کردند که شاهد انتقال این نظامیان به وسیله ۲ بالگرد نظامی صهیونیستی «بلک هاوک» و «یسعور» بوده‌اند.

علاوه بر این گردان‌های قسام از حمله خمپاره‌ای به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «المصلبه» واقع در شهرک الزیتون در شرق شهر غزه خبر داد.

یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی نیز در منطقه «البلد» شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه از سوی مبارزان قسام با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده شد.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز از منفجرکردن یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک الزیتون شهر غزه با بمب «عاصف» و گلوله «آر پی جی» و به آتش‌کشیدن آن خبر داد.

پیش از این نیز گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها از صبح امروز از نزدیک‌ترین فاصله ممکن با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک الزیتون به شدت درگیر شده‌اند. همچنین مبارزان قسام یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک الزیتون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند و آن را به آتش کشیدند. گردان‌های «المجاهدین» نیز اعلام کرد که یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک الزیتون با گلوله ضدزره هدف قرار داده است.

کد خبر 6039494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha