دومین حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه «میرون» در روز جاری

دومین حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه «میرون» در روز جاری

حزب‌الله لبنان از ۲ حمله موشکی مهم به پایگاه صهیونیستی «میرون» و مقر فرماندهی تیپ ۱۴۶ ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ۲ حمله موشکی جدید به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های اسرائیل به روستاها و منطقه‌های جنوبی کشور، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۴۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وهفتم فوریه ۲۰۲۴ برای دومین بار پایگاه کنترل و نظارت هوایی میرون را با چندین موشک ضدزره هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این حمله باعث شد بخشی از تجهیزات و دستگاه‌های فنی و جاسوسی این پایگاه مورد اصابت قرار گرفته و به صورت کلی منهدم شود.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه دوم خود اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های اسرائیل به روستاها و منطقه‌های جنوبی کشور، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۴۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وهفتم فوریه ۲۰۲۴ مقر فرماندهی تیپ ۱۴۶ را در جعتون با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند و آسیب‌هایی قطعی را در آن بر جای گذاشتند.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز در واکنش به حملاه‌های وحشیانه روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی علیه منازل مسکونی و غیر نظامیان لبنانی در شهر بعلبک، پایگاه جاسوسی و راهبردی ارتش رژیم صهیونیستی تحت عنوان میرون را هدف قرار داد. بنا بر اعلام منابع آگاه در این حمله موشکی گسترده، حزب‌الله دستکم ۴۰ فروند موشک به سوی این پایگاه صهیونیستی پرتاب کرده است.

کد خبر 6039403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • M IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      0 0
      اگر روسها صادق باشند به تعهد خود پابرجا بمانند باید یمنی ها را بسیار قوی بسازد، تا دریایی سرخ بروی غرب مسدود شود وآرام کو و کویت ازتولید نفت خارج گردد نفت آمریکا ومراکش چندتا کوچک دیگر جهان غرب را کفاف نمی کند اول جنگ اوکراین بنفع روسیه تمام میشود دوم اسرائیل در محاصره کامل قرار می گیرد، اول روسیه ر