۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

حبیب زاده مومن:

وکلای قوی قادر هستند دستگاه قضایی قدرتمند ایجاد کنند

وکلای قوی قادر هستند دستگاه قضایی قدرتمند ایجاد کنند

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: وکلای قوی قادر هستند دستگاه قضایی قدرتمند ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام حبیب زاده مؤمن، در جلسه هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز بیان داشت: وکلای قوی می‌توانند دستگاه قضائی قدرتمند ایجاد کنند.

حبیب زاده مؤمن افزود: همواره در تلاش هستیم ارتباط بهتری با قوه قضائیه برقرار کنیم تا در این راستا منافع مردم و نظام نیز بهتر تأمین شود.

وی بیان کرد: امروز اگر نگران هستیم، به خاطر معاش نیست بلکه وکالت با جان و مال مردم در ارتباط است.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز اظهار کرد: اخیراً ۱۱ هزار نفر کارآموز وکالت جذب شده که باید معیارها و کیفیت کار بالا رود تا تخصص افراد جذب شده در آینده زیر سوال نرود و درخواست داریم ترازها بالاتر رود تا افراد شایسته‌تری انتخاب شوند.

حبیب‌زاده مؤمن با اشاره به ضرورت ایجاد گیت‌های ورودی مجتمع‌های قضائی گفت: عزت و احترام وکلای دادگستری باید حفظ شود در این صورت قطعاً وکلا نگاه بهتر و حمایت بیشتری از دستگاه قضا خواهند داشت و امیدوارم با حمایت شما ارتباط بیشتری از قوه قضائیه داشته باشیم.

وی با تشکر از پیام رئیس قوه قضائیه به مناسبت روز وکیل گفت: دستگاه قضا باید از ما حمایت کند تا این روز را به طور رسمی ثبت کنیم چراکه ما جز این دستگاه، جایگاه و پناهگاه دیگری نداریم.

کد خبر 6040410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      وکیل بگیر زندگی ات را دست اش بذار از تو هم پول میگیره از طرف بیشتر میگیره حق ات را پایمال میکنه کوتاهی میکنه یا خیانت الان همه چیز پول شده