۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹

عنایتی: داور گل سالم را خطا گرفت/ بازیکنان مسوولیت پذیر باشند

عنایتی: داور گل سالم را خطا گرفت/ بازیکنان مسوولیت پذیر باشند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: داور قضاوت خوبی داشت اما یکی از گل های سالم ما را خطا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این بازی یک دیدار سراسر اتفاق برای هر دو تیم بود. پیکان و صنعت نفت شرایط خوبی را در جدول رده بندی در اختیار ندارند و از اینکه نتوانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم بسیار متأسف هستم.

او ادامه داد: زمانی که ۱۰ نفره شدیم، شرایط برای تیم ما دشوار شد و در ضد حمله دو، سه موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که با بدشانسی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما در هر بازی موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی خلق می‌کنیم اما بازیکنان نمی‌توانند آنها را به گل تبدیل کنند و این موضوع تبدیل به یک معضل برای ما شده است.

او افزود: ما به آینده امیدواریم و بازیکنان وظیفه مهمی را دارند اما در برخی از مواقع بازی آنها دچار فراموشی می‌شوند و نمی‌دانند که در چه جایگاهی قرار گرفته‌اند. در مجموع از شرایط بازی رضایت ندارم ما در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و از اینکه ۲ امتیاز خانگی را از دست دادیم بسیار ناراحتم.

سرمربی پیکان در خصوص قضاوت داور بازی گفت: داور قضاوت خوبی داشت و تصمیمات درستی گرفت اما در یک صحنه گل ۱۰۰ درصد سالم ما گرفته نشد اما در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم.

او در پایان گفت: ما هم از کسب این تعداد تساوی بالا بسیار خسته شده‌ایم و پس از هر بازی که فیلم دیدارها را آنالیز می‌کنیم بابت از دست دادن موقعیت‌ها واقعاً عصبانی می‌شویم. به نظرم بازیکنان باید احساس مسؤولیت بیشتری کنند.

کد خبر 6040602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha