۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷

۱۱ اسفندی که ماندگار شد؛

نمایش باشکوه مردم سالاری/ «مردم» ایران عزتمند را یاری می‌کنند

نمایش باشکوه مردم سالاری/ «مردم» ایران عزتمند را یاری می‌کنند

اردبیل- ۱۱ اسفند در تاریخ ایران اسلامی برای همیشه خواهد درخشید چرا که در این روز نمایشی از مردم سالاری دینی عینیت یافت.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - عادله جوادزاده؛ در واپسین ایام سال و در قالب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مردم غیرتمند دیار سبلان و مرزنشینان این سرزمین ارزشی و دینی بار دیگر با مشارکتی حداکثری نمایشی از عزت، صلابت و اقتدار و دلدادگی به نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

امروز در حالی زنان و مردان غیرتمند این دیار به همراه جوانان و آینده سازان به صحنه آمدند تا بار دیگر نشان دهند که با گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی همچنان به این نظام و دستاوردهای آن دلبسته هستند و لحظه‌ای خط امامت و ولایت و تبعیت از فرمان ولی خود را در عصر معاصر تنها نمی‌گذارند.

در حالی انتخابات باشکوه ۱۱ اسفند در سرزمین پاکان و پایتخت حسینی، باشکوه و عظمت به ثبت رسید که دشمنان در ماه‌های اخیر سعی می‌کردند تا برای تفکر دیکتاتوری خود رأی مردم را تحریم کرده و به نوعی دلزدگی از این انقلاب را در بین مردم تشدید و ترغیب کنند.

پشت پا زدن مردم اردبیل به همه این توطئه‌ها و حیله‌های نیرنگ گونه خوشایندی خاصی را در ۱۱ اسفند به همراه داشت تا در ماه باعظمت پیامبر اکرم (ص) شعبان المعظم بار دیگر جلوه‌ای از شکوه و عظمت مردم دیار سبلان رخ نموده و اسباب حرمت و عزت مورد صیانت قرار گیرد.

نمایش مردم سالاری اردبیلی‌ها از صبح روز جمعه و آغازی ساعات رأی گیری به ثبت رسید و در این بین اقشار مختلف مردم به صحنه آمدند تا بار دیگر اثبات حقانیت و دینداری کنند.

نمایش باشکوه مردم سالاری/ «مردم» ایران عزتمند را یاری می‌کنند

فرهنگیان همپای انقلاب هستند

اما در بین اقشار مختلف مردم جامعه فرهیخته فرهنگیان و دانشگاهیان استان اردبیل با رأی بالا و حضور حداکثری ثابت کردند که قرین انقلاب بوده و لحظه‌ای از خط امامت و لایت کنار نمی‌روند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به مشارکت خوب فرهنگیان و رأی اولی‌ها در قالب دانش آموزان پایه دوازدهم اشاره و اظهار کرد: این حضور در تاریخ باعظمت مردم اردبیل و کشور به نیکی ثبت شده و به یادگار خواهد ماند.

کلام الله صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر، خاطرنشان کرد: فرهنگیان با احساس مسئولیت خطیر در این عرصه حاضر شدند و ثابت کردند که هیچ وقت انقلاب و دستاوردهای آن را ترک نمی‌کنند بلکه مدافع این سرمایه‌های عظیم در راستای ارتقای فرهنگ و مدنیت و معنویت هستند.

نمایش باشکوه مردم سالاری/ «مردم» ایران عزتمند را یاری می‌کنند

شیر زنان اردبیلی در خط مقدم

اما در بین رأی دهندگان زنان غیور و غیرتمند دیار سبلان صحنه‌هایی از دلدادگی و همبستگی خود را نیز به نمایش گذاشتند که در شعب اخذ رأی نمود و نشانی از این حماسه آفرینی زنان به عینه مشاهده شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: زنان فرهیخته این استان نه تنها امروز بلکه در همه عرصه‌های ۴۵ سال گذشته انقلاب تقویت کننده این نظام و دستاوردهای آن بودند.

افسانه جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز در شکوه و عظمتی زیبا و بالندگی خاص شاهد مشارکت بانوانی هستیم که صحنه را خالی نگذاشته بلکه همراه با فرزندان و به نیت آموزش آنها برای حضور در سال‌های آینده در عرصه سرنوشت ساز انتخابات حاضر شده و احساس تکلیف خود را به شایستگی نشان دادند.

در گرمی، پارس آباد، بیله سوار، اصلاندوز، انگوت، مشکین شهر، خلخال، کوثر، نیر، نمین و سرعین به راحتی شکوه و عظمت حضور مردم به عینه مشاهده شد و مشارکت حداکثری آنها فرصتی ارزشمند مهیا کرد تا اصلح‌ترین افراد راهی بهارستان شده و با تکیه بر صندلی سبز قوه مقننه در گره گشایی از مشکلات و مطالبات مرم گام بردارند.

نمایش باشکوه مردم سالاری/ «مردم» ایران عزتمند را یاری می‌کنند

مطالبه مردم رفع گره‌های اقتصادی و معیشتی است

احمد راستی از رأی دهندگان اردبیلی با بیان اینکه این مردم دست از نظام و سرمایه‌های معنوی آن برنمی دارند، اظهار کرد: امروز تودهنی محکمی به دشمنان زدیم تا دیگر دست از خباثت و شیطنت خود بردارند.

وی خاطرنشان کرد: در نقطه مقابل این حرکت باشکوه مردم، انتظار می‌رود منتخبان در مجلس بتوانند مطالبات جوانان و گروه‌های مختلف جامعه را پاسخگو بوده و سعی و اهتمامشان بر خدمتگزاری مضاعف در سنگر جمهوری اسلامی ایران باشد.

این شهروند اردبیلی گفت: نباید اجازه داد تا این انقلاب و دسترنج ۴۵ ساله آن صدمه ببیند بلکه بهتر است منتخبین مجلس دوازدهم در شکل گیری مجلس انقلابی‌تر گام بردارند.

اما دیگر شرکت کننده انتخابات که از قشر بانوان است، به خبرنگار ما گفت: ما نباید صحنه را لحظه‌ای خالی بگذاریم بلکه این مشارکت‌ها نمودی از همبستگی ملی است و محصول آن می‌تواند شکل گیری مجلس شورای اسلامی در حد نام و آوازه ایران و مجلس خبرگان با توان بسیار بالا باشد.

حمیده بابایی خاطرنشان کرد: ما به صحنه آمدیم تا ثابت کنیم در سنگر دفاع از انقلاب حاضریم و منتخبان نیز باید در سنگر خدمت رسانی این مردم را تنها نگذارند.

نمایش باشکوه مردم سالاری/ «مردم» ایران عزتمند را یاری می‌کنند

کد خبر 6043097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha