۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۰

مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

پیش بینی بارش باران و برف برای خراسان جنوبی/ کاهش شدت سرما

پیش بینی بارش باران و برف برای خراسان جنوبی/ کاهش شدت سرما

بیرجند-مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی بااشاره به اینکه از فردا شب مجدد بارش برف و باران را برای نقاط مختلف استان پیش بینی می‌کنیم گفت: تا پایان هفته به تدریج از سرمای هوا کاسته می شود.

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز ۱۳ اسفند ماه برای سومین روز متوالی تمام ایستگاه‌های هواشناسی خراسان جنوبی به جز ایستگاه شهر طبس دمای زیر صفر و وقوع یخبندان را گزارش کردند.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته از عصر امروز افزایش ابر را در استان خواهیم داشت، بیان کرد: از فردا شب نیز بارش برف و باران را برای نقاط مختلف خراسان جنوبی را پیش بینی می‌کنیم و این سامانه بارش زا تا اواخر وقت روز سه شنبه نیز در خراسان جنوبی فعال خواهد بود.

خندان رو با تأکید بر اینکه از لحاظ دمایی نیز با افزایش رطوبت منطقه به تدریج از شدت سرما و یخبندان شبانه تا پایان هفته کاسته خواهد شد، گفت: سردترین نقطه خراسان جنوبی سربیشه با منفی هشت درجه و گرم‌ترین نقطه خراسان جنوبی نیز طبس با ۱۴ درجه بالای صفر بوده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین شهر بیرجند در گرم‌ترین ساعات ۴ درجه بالای صفر و در سردترین ساعات نیز منفی ۶ درجه گزارش شده است.

کد خبر 6044539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha