۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶

مدیرکل استاندارد فارس اعلام کرد؛

صدور ۲۷۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد در فارس

صدور ۲۷۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد در فارس

شیراز-مدیرکل استاندارد فارس گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری تعداد ۲۷۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد در فارس صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی رزمجو یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ۱۱ ماهه گذشته سال جاری بیش از چهار هزار و ۲۰۰ مورد بازدید و بازرسی فنی کارشناسان استاندارد از واحد تولیدی سطح فارس صورت گرفته و بیش از سه هزار و ۸۰۰ نمونه تولیدی از خط تولید کارخانجات فارس نمونه‌برداری و در آزمایشگاه‌های استاندارد مورد آزمون قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد ادامه داد: همچنین در مدت ۱۱ ماه گذشته سال جاری بیش از ۱۲ هزار واحد عرضه کالا مورد بازرسی کارشناسان اداره کل قرار گرفته و همچنین نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان بیش از چهار هزار و ۴۰۰ مرتبه و نازل‌های جایگاه‌های CNG نیز بیش از ۴۰۰ مورد بازرسی و آزمون تصدیق دوره‌ای صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد افزود: همچنین در طی ۱۱ ماه گذشته سال جاری مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی به عنوان سربازان خط مقدم کنترل کیفیت بیش از ۲۰ هزار و ۹۸ فرد ساعت آموزش‌های تخصصی گوناگون را طی کردند.

رزمجو از ابطال و تعلیق ۱۹۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در ۱۱ ماه گذشته به دلیل مردودی نتایج آزمون محصول و همچنین تخلف از مقررات استاندارد خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی و خدماتی فارس دارای ۲ هزار و ۶۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر برای محصولات مختلف خود هستند.

کد خبر 6044876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha