۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

تشریح مدیریت ارزیابی سوانح و گزارش‌نویسی انجام شد

تشریح مدیریت ارزیابی سوانح و گزارش‌نویسی انجام شد

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: دوره آموزشی تشریح مدیریت ارزیابی سوانح و گزارش‌نویسی با حضور مدیران جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شد.

حمید قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امروزه همه حوادث انسان‌ساز هستند، اظهار کرد: در صورت وقوع حوادث باید منابع در دسترس را شناسایی و برنامه‌هایی که قابلیت اجرا دارند را انجام دهیم تا بهره‌وری حداکثری از حداقل امکانات را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ارزیابی سانحه یکی از اولین اقداماتی است که پس از وقوع سانحه و در مرحله پاسخگویی باید انجام شود تا اطلاعاتی که برای کنترل، تدبیر و برنامه‌ریزی سانحه نیازمند آن هستیم در فرآیند ارزیابی فراهم شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بدون ارزیابی سانحه اتخاذ تصمیمات بر مبنای داده‌های ناقص و اطلاعات محدود، پاسخگویی به سانحه را به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد.

قویدل افزود: عملیات پاسخگویی به بحران، بدون ارزیابی یک عملکرد نتیجه ضعیف را به دنبال خواهد داشت.

قویدل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ارزیابی یک وظیفه قاطع مدیریتی است که به طور مستقیم در تصمیم‌گیری‌ها مؤثر بوده و یک جز حیاتی برنامه‌ریزی و اجرای پاسخ است که به انجام اقدامات منسجم کمک می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: ارزیابی سانحه به طور کامل فرآیند بررسی اثرات سانحه، نیازهای فوری، تمهیدات لازم در عملیات اضطراری برای حفظ زندگی بازماندگان و تأمین تسهیلات مناسب ضروری است.

کد خبر 6046074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha