۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۵۶

همزمان با سفر معاون رئیس جمهور به استان مرکزی؛

بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س) شهر خمین افتتاح می شود

بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س) شهر خمین افتتاح می شود

اراک- مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س) خمین، فردا( پنجشنبه)‌ با حضور معاون رییس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش عباس یوسف زاده اظهار کرد: احداث بیمارستان شهرستان خمین از سال ۱۳۸۹ جهت افزایش سرانه تخت‌های بیمارستانی و در راستای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی دستور کار این اداره کل قرارگرفته بود.

وی افزود: این مهم با تلاش همکاران و ناظرین این اداره کل به سرانجام رسیده و فردا با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افتتاح می‌شود.

یوسف زاده گفت: این بیمارستان با ۱۴۴ تخت، مصوب و پس از تحویل به دستگاه بهره بردار (وزارت بهداشت) تکمیل و پس از ۱۴ سال انتظار، افتتاح و مردم شهر خمین از خدمات این مجموعه درمانی بهره‌مند خواهند شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در خصوص مشخصات فنی این پروژه بیان داشت: این بیمارستان با زیربنای ۱۱۷۸۵ متر مربع در زمینی به مساحت ۳۱۷۴۵ متر مربع و در چهار طبقه و ۳ بلوک احداث شده و مواردی از روشنایی نرمال و اضطراری، سیستم کامپیوتر، سیستم‌های صوتی، اعلام حریق، احضار پرستار و همچنین ساختمان‌های فرعی تقلیل فشار گاز، ساختمان نگهبانی، ساختمان منبع آب، ساختمان پست برق، ساختمان پست پاساژ، ساختمان امحاء، تصفیه خانه فاضلاب، تقلیل فشار گاز در آن انجام شده است.

وی گفت: برای احداث این بیمارستان اعتباری حدود ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 6048549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha