۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

سرهنگ زینی وند مطرح کرد؛

تغییرات ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره) از ابتدای ۱۴۰۳

تغییرات ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره) از ابتدای ۱۴۰۳

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: منتظر تغییرات ترافیکی با شروع سال جدید در انتهای جنوبی بزرگراه یادگار امام (ره) باشید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، یکی از طرح‌های مدیریت شهری، پروژه اتصال انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) به میدان فتح و در ادامه از طریق خیابان بهار و بزرگراه شهید بروجردی اتصال آن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران ساوه در جنوب شهر تهران است.

سرهنگ مصطفی زینی وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این باره گفت: به منظور تکمیل این پروژه، با شروع سال جدید در محدوده انتهای جنوبی بزرگراه یادگار امام (ره) و میدان هرمزان، انسداد مسیر و اعمال محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد.

وی افزود: طی بازدید میدانی به عمل آمده با حضور سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از این پروژه، طرح و نقشه‌های مربوطه بررسی شد و مقرر شد قبل از اجرای این طرح اطلاع رسانی‌های کافی مسیرهای جایگزین به شهروندان در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: شایان ذکر است در صورت عملیاتی شدن پروژه مذکور در این مقطع، دسترسی مستقیم به سی متری جی از طریق بزرگراه یادگار امام (ره) مسدود خواهد شد و شهروندان باید از مسیرهای جایگزین که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد استفاده کنند.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت موکول کردن شروع این پروژه به ابتدای سال جدید، حجم بالای تردد در این محدوده و عبور از دوره پیک ترافیک ایام پایانی سال بود تا شهروندان در این روزهای باقیمانده تا پایان سال با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 6048866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      خیابان‌ها و اتوبانهای تهران ترافیک سنگین نه بلکه قفل شدند و مسئولین مانند دیگر مشکلات افزایش لحظه ای ارزها ، کاهش ارزش پول ملی ، گرانی وتورم کمر شکن ، کمبود ونبود برخی داروهای بیماران خاص و غیره فقط نظاره گر هستند !