۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دایر شدن بیمارستان صحرایی سپاه در جنوب سیستان وبلوچستان

دایر شدن بیمارستان صحرایی سپاه در جنوب سیستان وبلوچستان

دشتیاری_ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از راه اندازی بیمارستان صحرایی توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل زده جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی عصر امروز جمعه در حاشیه سرکشی از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای شروع بحران سیل در جنوب استان در زمینه بهداشت و درمان مردم درگیر در سیل ورود کرده و با تیم‌های پزشکی اعزامی، توانست خدماتی در خور شأن مردم عزیز به آنان ارائه دهد.

وی ادامه داد: مجموع خدمات صورت گرفته در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان گ، باعث شد تا ما به این نتیجه برسیم که برای خدمات بهتر به سیل زدگان، نیازمند راه اندازی بیمارستان صحرایی در آن مناطق باشیم.

شفائی تصریح کرد: با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، راه اندازی این بیمارستان برنامه ریزی شد که هم اکنون تجهیزات آن در حال انتقال به این منطقه است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این بیمارستان، از صبح فردا شنبه در جنوب استان راه اندازی می‌شود و امیدواریم بتوانیم خدماتی ارزشمند را به ساکنان مناطق سیل زده، ارائه دهیم.

شفائی تصریح کرد: این بیمارستان با توجه به نیازمندی‌های منطقه که پیش تر احصا شده، به صورت تخصصی به خدمات دهی به مردم خواهد پرداخت.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج، تا پایان بحران و تا زمانی که نیاز باشد در کنار مردم خواهد ماند.

کد خبر 6049713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha