۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

معرفی ۳ شرکت با سابقه در زمینه حمل و نقل بین المللی و بازرگانی

معرفی ۳ شرکت با سابقه در زمینه حمل و نقل بین المللی و بازرگانی

در این مقاله به معرفی سه شرکت برتر در زمینه حمل و نقل بین‌المللی و بازرگانی می‌پردازیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حمل و نقل بین المللی و بازرگانی راهی بسیار کاربردی برای افزایش هرچه بیشتر کسب و کار و تجارت شماست. بعد از اینکه کالاها یا محصولاتی را خریداری یا به فروش می‌رسانید، باید به فکر حمل و نقل آن‌ها باشید. از آنجا که دستیابی سریع به کالاها و محصولات خریداری شده یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای جلب رضایت مشتریان است؛ بنابراین حمل و نقل بخش مهمی از فرآیند خرید و فروش و تجارت محسوب می‌شود.

با توجه به این موضوع امروزه شرکت حمل و نقل بین المللی و بازرگانی متعددی راه اندازی شده‌اند که با اعتماد به آن‌ها می‌توانید روند حمل و نقل کالاها را با سرعت بیشتر و اطمینان از سلامت کالا انجام دهید. در این مقاله به معرفی سه شرکت برتر در زمینه حمل و نقل بین‌المللی و بازرگانی می‌پردازیم.

حمل و نقل بین المللی و بازرگانی چیست؟

حمل و نقل بین المللی زمانی اتفاق می‌افتد که کالاها یا محصولات و حتی مسافرانی را بین دو کشور مختلف جابه‌جا می‌کنید. فرقی نمی‌کند که این انتقال از مرزهای زمینی صورت بگیرد و یا به روش‌های دریایی یا هوایی انجام شود. همان طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم در تجارت بین‌المللی و بازرگانی حمل و نقل و توزیع، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

با توجه به اهمیت این موضوع، شرکت‌ها باید در میان انواع روش‌های حمل و نقل به دنبال روش‌هایی با کارایی بالا و مقرون به صرفه باشند و به این ترتیب کالاها و محصولات خود را برای انتقال به کشورهای مقصد انتخاب کنند.

حمل و نقل چند وجهی بازرگانی به واسطه روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد و شرکت‌ها برای انتقال کالا و محصولات باید بر اساس وزن، نوع کالا، اندازه، ابعاد و… روش مناسب را انتخاب کنند. به طور مثال حمل و نقل دریایی برای انتقال کالاهای سنگین و با حجم زیاد بسیار مناسب است و ضمن هزینه کم امکان ارسال حجم زیادی بار را با ایمنی بسیار بالا تأمین می‌کند. حمل و نقل زمینی برای انتقال کالاها در فواصل نزدیک به هم توصبه می‌شود و از نظر هزینه و زمان، بسیار مناسب است. از دیگر روش‌های حمل و نقل بین المللی می‌توان به حمل و نقل ریلی اشاره کرد.

معرفی سه شرکت حمل و نقل بین المللی و بازرگانی

با توجه به اهمیت حمل و نقل بین المللی و بازرگانی، شرکت‌های مختلفی برای ارائه خدمت در این زمینه تأسیس شده‌اند که برخی از آن‌ها به واسطه عملکرد مناسب و تجربه خوبی که دارند از رتبه و اعتبار بیشتری برخوردار هستند. سه شرکت حمل و نقل بین المللی و بازرگانی برتر عبارتند از:

شرکت حمل و نقل بین المللی کاسپین

شرکت حمل و نقل بین المللی و بازرگانی کاسپین خدمات ارزنده‌ای را در زمینه حمل و نقل بین المللی و امور ترابری در اختیار افراد قرار می‌دهد. این شرکت ۳۰ نماینده در اقصی نقاط جهان دارد که هر یک در امور حمل و نقل هوایی، حمل و نقل زمینی، حمل و نقل دریایی مترانه، انبارداری و… صاحب تخصص و مهارت هستند.

از خدمات این مجموعه می‌توان به سرعت در پاسخگویی، داشتن نمایندگی‌های گسترده و حرفه‌ای در نقاط مختلف جهان، سرعت در قیمت دهی، ارائه کامل خدمات حمل و نقل بین المللی، داشتن تیم جداگانه برای امور عملیاتی، ارائه مشاوره به صورت کاملاً حرفه‌ای و… اشاره کرد.

حمل و نقل هوایی به واسطه مجموعه کاسپین با هر حجم و وزنی از نقاط مختلف دنیا به فروشگاه‌های ایران همراه با قبض انبار فوری صورت می‌گیرد. این شرکت با تمامی خطوط معتبر هوایی قرارداد دارد؛ به همین علت حمل و نقل تمام کالاها و محصولات مورد نیاز شما را از نقاط مختلف دنیا به فرودگاه‌های ایران امکان‌پذیر می‌کند.

شرکت حمل و نقل بین المللی تکسیز

از دیگر شرکت‌های برتر در حوزه حمل و نقل بین‌المللی و بازرگانی می‌توان به شرکت تکسیز اشاره کرد. این شرکت با بیش از ۳۰ سال تجربه در حوزه حمل و نقل بین المللی همراه با تیم متخصص و حرفه‌ای خود توانسته است خدمات ارزشمندی را با کیفیت بالا و زمان کم به مشتریان خود ارائه کند. ارسال بار و ترانزیت کالا از طریق این شرکت به بیش از ۴۰ کشور دنیا امکان‌پذیر است.

از خدمات ارزشمند این مجموعه می‌توان به حمل و نقل زمینی به شکل هفتگی از مراکز اصلی به ویژه ایتالیا، بلغارستان، اسپانیا، آلمان و… به ایران و کشورهای دیگر اشاره کرد. شرکت حمل و نقل بین المللی و بازرگانی تکسیز با شرکت‌های هواپیمایی بزرگی مانند ماهان، امارات، قطر و… طرف قرارداد بوده و در امور فوروارد و کریر در حمل و نقل بین المللی زمینی مجوز فعالیت دارد.

شرکت حمل و نقل بین المللی و بازرگانی آبا تمیم گیتی

معرفی ۳ شرکت با سابقه در زمینه حمل و نقل بین المللی و بازرگانی

یکی دیگر از شرکت‌های با سابقه و با رضایتمندی بالا در حوزه حمل و نقل بین المللی و بازرگانی، شرکت آبا تمیم گیتی است. این شرکت فعالیت خود را در مرزهای ورودی و خروجی و بنادر مهم خارجی و داخلی در سال ۱۳۹۰ شروع کرده و همچنان در حال گسترش است. شرکت حمل و نقل بین المللی و بازرگانی آبا تمیم گیتی عضو رسمی اتاق بازرگانی ایران، اتاق بازرگانی ایران و امارات و عضو شرکت‌های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی محسوب می‌شود. دارای گواهینامه‌های بین‌المللی لجستیک بوده و عضو سازمان‌های بین‌المللی لجستیک از جمله lRU و FIATA است.

همکاری با مجموعه معتبر و با سابقه آبا تمیم گیتی مزایای متعددی را برای شرکت‌ها به ارمغان می‌آورد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

این مجموعه شرایطی را فراهم می‌کند که شما بتوانید بازار را به خوبی شناسایی کرده و برای خرید و تأمین کالاها بهتر تصمیم بگیرید.

نمایندگان این مجموعه در گمرک‌های داخلی و خارجی و بندرها آماده خدمت‌رسانی برای حمل و نقل کالاهای شما هستند.

تیم متخصص و حرفه‌ای آبا تمیم گیتی با قوی‌ترین و معتبرترین نمایندگی‌ها و خطوط در سراسر دنیا همکاری می‌کند.

این مجموعه با در اختیار قرار دادن انواع وسیله حمل در مدل‌های حمل و نقل چند وجهی، بدون محدودیت و… امکان حمل انواع کالاها را برای شما مشتریان فراهم می‌کند.

خدمات لجستیک این مجموعه در تمام روزهای سال در دسترس است و همچنین ردیابی محمولات در لحظه، از مبدا تا مقصد برای مشتریان و متقاضیان امکان‌پذیر می‌باشد.

این شرکت به واسطه کادری مجرب و با سابقه تمام تلاش خود را برای حمل و نقل کالاها با سرعت بالا و کیفیت عالی در پیش می‌گیرد.

هزینه حمل و نقل کالا به واسطه این مجموعه کاملاً به صرفه است.

ارائه مشاوره‌های تخصصی برای مشتریان و کمک به آن‌ها برای انتخاب گزینه مناسب برای حمل و نقل، از دیگر مزایای همکاری با شرکت آبا تمیم گیتی به شمار می‌روند.

شرکت حمل و نقل بین المللی و لجستیک آبا تمیم گیتی به واسطه ارتباطات گسترده خود با معتبرترین نمایندگی‌ها و خطوط بین‌المللی، آماده ارائه خدمت در انواع مدل‌های حمل و نقل بوده و تمامی نیازهای مشتریان را با کمترین ریسک و بدون دغدغه برطرف می‌کند.

شما می‌توانید حمل محموله‌ها را از صفر تا ۱۰۰ به این مجموعه بسپارید و با آرامش خیال به تجارت و فعالیت‌های خود بپردازید. این مجموعه با تخصص و مهارتی که در حوزه حمل و نقل دارد فرایند حمل کالاها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و باری از دوش شما تاجران گرامی برمی‌دارد.

معرفی ۳ شرکت با سابقه در زمینه حمل و نقل بین المللی و بازرگانی

سخن پایانی

حمل و نقل بین المللی و بازرگانی یکی از بهترین راهکارها برای گسترش تجارت و کسب سود و درآمد است. به واسطه حمل و نقل بین‌المللی می‌توانید کالا و محصولات خود را بین دو کشور جابجا کنید و در این زمینه از مرزهای زمینی دریایی یا هوایی کمک بگیرید. باتوجه به اهمیت این موضوع شرکت‌های متعددی در حوزه حمل و نقل بین المللی و بازرگانی تأسیس شده‌اند که هر یک خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌دهند.

در این مقاله به معرفی سه شرکت حمل و نقل بین المللی و بازرگانی پرداختیم و خدمات هر یک را به طور مجزا مورد بررسی قرار دادیم. اگر قصد دارید در زمینه حمل و نقل بین المللی از این شرکت‌ها کمک بگیرید، برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین آبا تمیم گیتی به گفتگو بپردازید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6050305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha