۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

مسوول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اعزام دانشجویان چهارمحال و بختیاری به اردوی علمی مشاور باشی

اعزام دانشجویان چهارمحال و بختیاری به اردوی علمی مشاور باشی

شهرکرد- مسوول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد ۸۰ نفر از دانشجویان رشته‌های مشاوره و روانشناسی و علوم تربیتی جهت زیارت و بازدید از موسسات پژوهشی برتر عازم قم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلجی مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری امروز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اعزام دانشجویان بیان داشت: یکی از دغدغه‌های امام خامنه ای (مدظله العالی) جهت نیل به تمدن اسلامی، تحول در متون علوم انسانی متناسب با معارف اسلامی است.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت بسیج دانشجویی به عنوان یک مجموع پیشران بنا دارد در قالب اردوهای علمی تخصصی با عنوان اردوهای شتاب، دانشجویان رشته‌های علوم انسانی را با مجموعه‌های پژوهشی و اساتید برجسته پیشتاز در این امر آشنا کند.

خلجی افزود: به همین منظور تعداد ۸۰ نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه‌های استان که در رشته‌های مشاوره و روانشناسی و علوم تربیتی مشغول به تحصیل هستند به همراه دو تن از اساتید ایشان جهت زیارت و بازدید از مؤسسات پژوهشی برتر شهر قم و گفتگو با اساتید ایشان عازم قم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره به مدت سه روز دانشجویان ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران، از دانشگاه جامعه الزهرا، مؤسسه امام خمینی (ره) و مؤسسه طلوع روزهای خدا بازدید می‌کنند.

خلجی بیان داشت: امید است ضمن بهره مندی حداکثری دانشجویان از این اردو، اندیشه و معارف مطرح شده در راستای تحول علوم انسانی و اسلامی سازی آنها در دانشگاه‌های استان تسری پیدا کند.

کد خبر 6050444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha