خانه‌های بمباران‌شده بر سر فلسطینی‌های مظلوم آوار می‌شود

خانه‌های بمباران‌شده بر سر فلسطینی‌های مظلوم آوار می‌شود

با وجود آن که بیش از ۱۵۰ روز از آغاز حمله رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه می‌گذرد اما بمباران بخش‌های مسکونی این باریکه همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بخش‌های شرقی منطقه الفخاری را واقع در جنوب خان یونس هدف حمله‌های خود قرار داد.

رسانه‌های عربی ساعتی قبل خبر دادند که حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه شهر حمد واقع در خان یونس همچنان ادامه دارد.

در همین راستا گزارش شده است که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه منطقه‌های مسکونی را واقع در جنوب شهر خان یونس بمباران کردند.

رسانه‌های فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با ایجاد کمربندهای آتش در منطقه‌های مرکزی و جنوبی غزه به بمباران شدید بخش‌های غیرنظامی ادامه می‌دهند.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در گزارشی اعلام کرد که در جریان بمباران اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه توسط اشغالگران ۱۳ فلسطینی شهید شدند.

همچنین بمباران بخش‌های نزدیک به این بازار باعث ایجاد آتش سوزی در مرکز نوار غزه شده است.

علاوه بر این، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مرکز بیت لاهیا را واقع در شمال نوار غزه هدف قرار دادند. بمباران خانه‌های مسکونی در شمال نوار غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

کد خبر 6050904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha