۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸

مدیرکل دامپزشکی استان تهران خبر داد؛

آماده باش روزانه ۴۰ اکیپ در طرح تشدید نظارت بهداشتی استان تهران

آماده باش روزانه ۴۰ اکیپ در طرح تشدید نظارت بهداشتی استان تهران

تهران- مدیرکل دامپزشکی استان تهران از آماده باش روزانه ۴۰ اکیپ ثابت و سیار در طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود محمدیان عصر یکشنبه در جلسه ستاد مرکزی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از آغاز این طرح خبر داد و گفت: در این طرح از مزرعه تا سفره کنار مردم روزه دار خواهیم بود.

وی در ادامه اظهار کرد: به منظور کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در مراکز تولید و عرضه، فرآورده‌های خام دامی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان به طور روزانه ۴۰ اکیپ بازرسی ثابت و سیار بهداشتی دامپزشکی با به کار گیری نزدیک به ۶۴ نفر از ناظرین بهداشتی دامپزشکی در دو شیفت کاری در سطح استان تهران فعال خواهند بود.

محمدیان عنوان کرد: از ۴۰ اکیپ، ۲۲ اکیپ به صورت سیار و ۱۸ اکیپ به صورت ثابت روزانه در ادارات برای پاسخگویی به سوالات مردم و هماهنگی اکیپ‌ها در شهرستان‌ها مستقر خواهند بود و مجموعاً ۵۴۱ اکیپ ثابت ۶۲۲ اکیپ سیار با حضور یک هزار و ۸۵۵ نفر از کارشناسان تا پایان ماه مبارک رمضان کار نظارت را انجام می‌دهند.

مدیرکل سازمان دامپزشکی استان تهران گفت: اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک در استان تهران توسط اکیپ‌های بازرسی بهداشتی دامپزشکی برای نظارت بر مراکز تولید و عرضه انواع فرآورده‌های خام دامی از امروز ۲۰ اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی به پاسخگویی الکترونیک به سوالات مردم در قالب طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در این طرح احراز هویت کارشناسان مستقر و نظارت الکترونیک و حذف فرم‌های کاغذی اعمال شده است.

کد خبر 6050938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha