۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸

استاندار اردبیل:

مجلس آینده موانع تولید و نظام اقتصادی را رفع کند

مجلس آینده موانع تولید و نظام اقتصادی را رفع کند

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: مجلس آینده باید با تدبیر و دوراندیشی موانع و مشکلات حوزه اقتصادی و تولید را شناسایی و با اولویت در صدد حل آن‌ها برآید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل، اظهار کرد: در سال‌جاری با برگزاری جلسات منظم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی موفق شدیم تا شناسایی قوانین مزاحم و مخل تولید را انجام داده و بسیاری از نارسایی‌ها را در این بخش رفع کنیم.

وی تصریح کرد: سال آینده انتظار می‌رود در قالب شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی موانع سرمایه‌گذاری‌های کلان و طرح‌های پیشران استان برطرف شده تا ما در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنعت، معدن و تجارت بتوانیم طرح‌های عظیم و بزرگی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

استاندار اردبیل گفت: طرح‌های پیشران، طرح‌های محرک و مولد استان هستند و قطعاً زمینه اشتغال و افزایش تولید را فراهم می‌آورند.

عاملی به گذر از ایام انتخابات و ضرورت همدلی بیشتر در استان برای حل مشکلات اشاره کرد و افزود: استان اردبیل از لحاظ مشارکت در صحنه انتخابات در جایگاه نهم کشور قرار گرفت و این خود افتخاری برای اهالی استان است.

وی از منتخبان مجلس دوازدهم خواست تا قبل از ورود به خانه ملت مشکلات اساسی حوزه اقتصادی و چرخه تولید را مورد رصد و پایش علمی و پژوهشی قرار داده و با حضور در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سال آینده در صدد حل این موانع و مشکلات برآیند.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با دعوت از منتخبان مجلس دوازدهم سعی خواهیم کرد تا آنها را با موانع و مشکلات تولید استان آشنا کرده و از آنها بخواهیم از ظرفیت مجلس و قانون‌گذاری برای گره‌گشایی از این مشکلات و موانع بهره برده تا بتوانیم استان را در مسیر توسعه روزافزون قرار دهیم.

استاندار اردبیل اضافه کرد: اگر با برنامه حرکت نکنیم قطعاً در مسیر توسعه استان با شکست روبه‌رو خواهیم شد و برای سال آینده هدف‌گذاری اصلی ما اجرای طرح‌های پیشران توسعه و رفع موانع در این بخش است که انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی و حتی بخش خصوصی پیشنهادات و راهکارهای مناسب را ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه فعالان بخش تولید صنعتی و گردشگری مشکلات و موانع خود را مطرح کردند تا در این جلسه برای حل آنها به دنبال راهکار مناسب و جدی باشند.

کد خبر 6051478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha