۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

شفیعی خبر داد؛

پرداخت الکترونیکی هزینه‌های کارشناسی در دادگستری تهران

پرداخت الکترونیکی هزینه‌های کارشناسی در دادگستری تهران

معاونت فناوری اطلاعات دادگستری تهران گفت: پرداخت هزینه‌های کارشناسی از طریق ثبت دریافت وجه و اخذ مبلغ از طریق دستگاه‌های خودپرداز، دفاتر خدمات و اپلیکیشن‌های آپ و ایوا امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی، معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری تهران اظهار داشت: پرداخت هزینه‌های کارشناسی از طریق ثبت دریافت وجه و اخذ مبلغ کارشناسی برای قرار اعدادی (قرار کارشناسی) از طریق دستگاه‌های خودپرداز، دفاتر خدمات و اپلیکیشن‌های آپ و ایوا امکان پذیر شد.

معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری تهران پیشنهاد پرداخت الکترونیکی هزینه کارشناسی کارشناسان، به مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه ارسال و پس از پیگیری‌های انجام شده، هزینه‌های کارشناسی از طریق ثبت دریافت وجه و از طریق دستگاه‌های خودپرداز، دفاتر خدمات و اپلیکیشن‌های آپ و ایوا میسر شده است.

وی اخیراً عملکرد مدیران سیستم را نیز مورد بررسی قرار داده و از تعدادی از مدیران سیستم که در بکارگیری فناوری اطلاعات و مجتمع‌های قضائی استان اقدامات مناسبی داشته‌اند تقدیر به عمل آورد.

شفیعی در پایان گفت: در روند این انتخاب شاخص‌هایی ازجمله نسبت کل امتیاز به ورودی طی دوره در سامانه سمپ، بکارگیری سامانه کنترل تردد، سامانه سهام شناسایی اموال، درصد ابلاغ الکترونیک، درصد پرونده الکترونیک به کل پرونده‌ها، دادرسی الکترونیک، حوزه‌ی سخت افزار و تجهیزات، حوزه امنیت و پشتیبانی شبکه، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

کد خبر 6052450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha