۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه خبر داد؛

توزیع بیش از ۷ هزار تُن کالای اساسی در کرمانشاه از ابتدای سال

توزیع بیش از ۷ هزار تُن کالای اساسی در کرمانشاه از ابتدای سال

کرمانشاه- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۷ هزار و ۳۷۳ تن کالای اساسی در کرمانشاه از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملکشاهی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تأمین و توزیع کالاهای اساسی از وظایف اصلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و به طبع آن ادارات‌کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها است.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن بیش از ۷ هزار و ۳۷۳ تن انواع کالاهای اساسی شامل ۹۶۲ تن برنج پاکستانی، ۶۰ تن برنج تایلندی رده «ب»، ۵۰۰ تن برنج تایلندی هومالی، ۳ هزار و ۴۴۰ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۲ هزار و ۴۱۱ تن شکر سفید با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان به‌منظور کنترل قیمت‌ها و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف هم‌استانی توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه دولت در خصوص تنظیم بازار شب عید کالاهای اساسی در استان کرمانشاه و نظارت شدید بر این بازار از توزیع بیش از ۴۵۱ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۵۸۰ تن شکر سفید در قالب طرح‌های ایام پایانی سال و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کالاهای اساسی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارکنان و سایر فروشگاه‌های معتبر و بزرگ سراسر استان به دست مصرف‌کنندگان واقعی خواهد رسید.

ملکشاهی از وجود ذخایر مناسب برنج و شکر در انبارهای کالاهای اساسی غله و خدمات بازرگانی استان خبر داد و تصریح کرد: تمام اقلام کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی در سطح استان توزیع خواهد شد.

کد خبر 6052793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha