۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۷

استاندار سیستان و بلوچستان:

۱۸۲۱۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به مرحله پایانی رسید

۱۸۲۱۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به مرحله پایانی رسید

زاهدان_ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸ هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی این استان، به مرحله نازک کاری و اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی صبح شنبه در چهاردهمین جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲ که با حضور اعضا در محل استانداری برگزار شد، افزود: ۴۵ هزار و ۷۱۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی و شهری این استان در حال ساخت است که ۳۹ هزار و ۵۳ واحد در مرحله اتمام فونداسیون، ۲۷ هزار و ۱۱۴ واحد به مرحله اسکلت و سقف، ۲۱ هزار و ۵۰۵ واحد به مرحله سفت کاری و ۱۸ هزار و ۲۱۰ واحد نیز به مرحله نازک کاری رسیده است.

وی بر احداث هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: مهمتر از فراهم کردن واگذاری زمین در طرح ملی مسکن تأمین زیر ساخت‌ها است و اگر جایی زمین واگذار می‌شود حتماً دستگاه‌هایی مانند آب و برق زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمام مدیران باید در خدمت مردم باشند، تصریح کرد: باید این‌قدر مسکن بسازیم و به بازار عرضه کنیم، که دیگر تقاضا نباشد و با افزایش عرضه، شاهد کمتر شدن قیمت‌ها در این بخش باشیم.

وی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از اولویت‌های مهم سیستان و بلوچستان ذکر و گفت: هیچ دستگاهی نباید برای جهادی که در توسعه ساخت مسکن شروع شده، کوتاهی کند، تمامی دستگاه‌های استان که مرتبط با حوزه ساخت مسکن هستند، موظفند کمک کنند که در کمترین زمان ممکن، مسکن برای مردم ساخته شود.

کد خبر 6056004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha