۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴

رییس پلیس راهور اردبیل خبر داد؛

اعمال قانون در انتظار سد معبرکنندگان در اردبیل

اعمال قانون در انتظار سد معبرکنندگان در اردبیل

اردبیل- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: اعمال قانون و جابجایی خودرو در انتظار سد معبرکنندگان طی چند روز اخیر خواهد بود.

سرهنگ حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به چند روز اخیر به علت خریدهای نوروزی حجم بار ترافیکی در معابر شهری به خصوص هسته مرکزی به اوج خود رسیده که هر گونه توقف در محل‌های نامناسب حتی برای لحظاتی کوتاه باعث تشدید گره ترافیکی و راه‌بندان می‌شود.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم ضمن احترام به حقوق شهروندی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه توقف دوبله و سد معبر خودداری نمایند که در غیر این صورت پلیس راهور برابر مقررات نسبت به اعمال قانون و جا به جایی خودرو توسط جرثقیل اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: از حضور حداکثری عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی و تمامی ظرفیت‌ها در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان در ایام نوروز استفاده خواهد شد.

کد خبر 6056271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      0 0
      منظور جناب آقای فتاحی از اعمال قانون ، ایجاد بستر مناسب برای راهبندان و جریمه کردن خودروهاست . وگرنه وظیفه پلیس نیست که از ایجاد راهبندان جلوگیری کند . صدها وانت میوه فروش در حاشیه و وسط معابر متوقفند و هیچ ماموری جرات (اعمال قانون ) را ندارد