۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه اراک خبر داد؛

لزوم ترسیم پیوست فرهنگی و هنری برای اقدامات جهادی در استان مرکزی

لزوم ترسیم پیوست فرهنگی و هنری برای اقدامات جهادی در استان مرکزی

اراک- فرمانده سپاه مقاومت ناحیه اراک گفت: ترسیم پیوست فرهنگی و هنری برای اقدامات جهادی و عملیاتی در استان مرکزی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهجوری بعد از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان اراک، اظهار کرد: با توجه به تأثیرگذاری بالای زبان هنر در جامعه، دشمن سرمایه گذاری زیادی در این حوزه انجام داده که می‌طلبد مسؤولان امر توجه به این مهم را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، هر اثر می‌خواهد ماندگار شود باید در قالب هنر گنجانده شود و اقدام ارزشمند شهید آوینی فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کرد.

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه اراک گفت: دشمن تمام تلاش خود را در گمراه کردن ذهن جوانان و نوجوانان جامعه به کارگرفته که نیاز است سرودهای ویژه انقلابی همچون سلام فرمانده را تقویت کنیم.

سرهنگ مهجوری با اشاره به ساخت منازل محرومین از سوی بسیجیان استان مرکزی گفت: انتظار است برای اقدامات جهادی و عملیاتی پیوست فرهنگی و هنری ترسیم کنیم.

مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان اراک نیز اظهار کرد: پرورش هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی در استان مرکزی باید مدنظر ویژه قرار گیرد.

سینا دلشادی افزود: احیای ارزشهای دینی، انقلابی و اسلامی در جامعه با زبان هنر همچنین پرورش هنرمندان نسل جدید و ملتزم به ارزش‌های دینی و بهره گیری از طرفیت هنرمندان برای دستیابی به اهداف ترسیم شده از جمله اقدامات اولویت دار بسیج هنرمندان است.

کد خبر 6056727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha