۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۲۰

از سوی خانه مستند حوزه هنری چهارمحال و بختیاری؛

فراخوان تولید فیلم مستند کوتاه موبایلی منتشر شد

فراخوان تولید فیلم مستند کوتاه موبایلی منتشر شد

شهرکرد-فراخوان استانی حمایت از تولید اثر فیلم مستند کوتاه موبایلی با عنوان« مستند بساز» از سوی خانه مستند حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

اردوان محمودیان مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتشار این فراخوان گفت: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان در اسفند ماه ۱۴۰۲ خانه مستند حوزه هنری را راه اندازی کرده و این خانه در راستای حمایت از جریان تولید فیلم کوتاه مستند و شناسایی استعدادهای فیلمسازی در استان در اولین اقدام خود فراخوان استانی حمایت از تولید اثر فیلم مستند کوتاه موبایلی را منتشر کرده است.

وی افزود: علاقه مندان به فیلم مستند می‌توانند آثار خود را در موضوعاتی چون زیست بوم استان چهارمحال و بختیاری، آئین‌ها و مراسمات بومی، گردشگری و صنایع دستی استان، قهرمانان و شخصیت‌های تأثیر گذار استان، رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

محمودیان شرکت برای عموم مردم بدون محدودیت سنی را در این رویداد آزاد دانست و اظهار داشت: حداقل زمان هر فیلم پنج دقیقه و حداکثر پانزده دقیقه باید باشد و هر هنرمند و شرکت کننده می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال نماید

به گفته وی تولیدات این رویداد باید در جغرافیای استان چهارمحال و بختیاری باشد و خروجی نهایی فیلم‌های مستند ارسالی باید با فرمت mp4 باشد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره جوایز این رویداد گفت: با تشخیص هیئت انتخاب از ده مستند برگزیده این رویداد در قالب خرید اثر از مبلغ ۵ تا ۱۰ میلیون تومان حمایت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳/ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد خیابان شریعتی کوچه ۵۲ ارسال نموده و یا از طریق پیام رسان تلگرام به شماره‌ی ۰۹۱۹۹۸۳۰۲۳۱ ارسال کنند.

کد خبر 6057631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha