۲ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۷

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر:

خیمه فرهنگی «معرفت» در امام زادگان کاشمر برپا شد

خیمه فرهنگی «معرفت» در امام زادگان کاشمر برپا شد

کاشمر- رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر از برپایی و خدمات‌رسانی خیمه فرهنگی معرفت در امام‌زاده سید حمزه (ع)، امام‌زاده سید مرتضی (ع) و امام‌زاده سید محمد (ع) در کاشمر خبرداد.

حجت‌الاسلام صادق خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در خیمه فرهنگی معرفت در امام زادگان کاشمر ۷ غرفه پاسخ به مسائل شرعی، همه واقف باشیم، گفتمان دینی، مشاوره، شمیم خدمت، چندرسانه‌ای، غرفه کودک و عرضه محصولات فرهنگی شامل کتاب‌های دینی، قرآنی و ادبیات، نرم‌افزارهای قرآنی و … برپاشده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با اشاره به این‌که خیمه معرفت تا پایان ماه مبارک رمضان فعال و زمان برگزاری نماز عید فطر در بقاع متبرکه اختتامیه خیمه‌های معرفت انجام خواهد گرفت، بیان کرد: وجود اماکن مقدس مذهبی و امام زادگان به‌نوعی موجب ترویج فرهنگ دینی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون امام‌زادگان و بقاع متبرکه به پایگاه فرهنگی و جایگاه رشد و تعالی افراد جامعه مبدل شده‌اند.

خلیلی بابیان اینکه تهدیدات دشمن در قالب ماهواره و اینترنت هجمه سنگینی را به ارزش‌های اسلام و جوانان وارد کرده است، گفت: در زمان جنگ نرم همه وظیفه‌داریم که بقاع متبرکه را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی مختلفی در بقاع در حال انجام است گفت: در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز جز خوانی قرآن کریم، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی، تفسیر قرآن، برپایی سفره ساده افطاری و برپایی مراسم‌های شب‌های قدر، مناجات و دعاخوانی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه در این شهرستان است.

کد خبر 6059652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha