۳ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۵

هواداران نگران شدند؛

واکنش باشگاه لخ پوزنان به برداشت اشتباه از تعویض علی قلی‌زاده

واکنش باشگاه لخ پوزنان به برداشت اشتباه از تعویض علی قلی‌زاده

پس از تعویض علی قلی زاده در بازی ایران و ترکمنستان برخی از هواداران تیم لخ پوزنان لهستان نگران وضعیت وینگر تیم خود بودند که سخنگوی این باشگاه پاسخ آنها را داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنج‌شنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

علی قلی زاده وینگر تیم ملی و باشگاه لخ پوزنان لهستان در دقیقه ۷۰ جای خود را به اللهیار صیادمنش داد. سایت «sport.interia» لهستان در این رابطه نوشت: پس از اینکه قلی زاده در بازی ایران و ترکمنستان تعویض شد خیلی از هواداران لخ پوزنان احتمال مصدومیت مجدد بازیکن تیم خود را دادند. این بازیکن که با مبلغی در حدود یک میلیون و هشتصد هزار یورو راهی لهستان شد به دلیل مصدومیت ۸ ماه نتوانست برای تیم خود به میدان برود.

در همین حال «ماسیج هنسزل» سخنگوی باشگاه لخ پوزنان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی (X) نوشت: مربی تیم بلافاصله پس از دیدار ایران و ترکمنستان با علی تماس گرفت. مربی از او در رابطه با شرایط بدنی و آیا اینکه مصدوم شده است سوال پرسید که قلی زاده پاسخ داد اصلاً چیزی رخ نداده است. علی قرار است از امروز تمرین کند تا برای دیدار برگشت برابر ترکمنستان آماده شود.

واکنش باشگاه لخ پوزنان به برداشت اشتباه از تعویض علی قلی‌زاده

کد خبر 6060148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha