۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۴۶

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

پلیس باید در زمان وقوع جرم و تخلف به سرعت در صحنه حاضر شود

پلیس باید در زمان وقوع جرم و تخلف به سرعت در صحنه حاضر شود

ورامین- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در زمانی که تخلف و جرمی صورت می‌پذیرد پلیس باید سریعاً در صحنه باشد و پیشگیری کند تا شهروندان احساس امنیت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شرفی در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ که در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد، طی سخنانی بیان داشت: ما سال گذشته دو رویداد مهم داشتیم یکی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات که دشمن برای این موضوعات بسیار هزینه کرده بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا اضافه کرد: دشمن هر آنچه داشت، پای کار آورده بود، که خدا را شاکریم با حضور پرشور مردم و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و ایثار و فداکاری همکاران ما در جای جای این کشور پهناور رو سفید از این دو مأموریت مهم بیرون آمدند.

وی افزود: تهدیدات و حوادث ناگواری هم در سال ۱۴۰۲ داشتیم و همکاران عزیزی را در موضوع دفاع از امنیت این مرز و بوم از دست دادیم، مانند حادثه راسک، اما در پایان امنیت پایدار در جامعه پابرجا بود و حلاوت نتیجه عملکرد همکاران را در مأموریت‌های سازمانی احساس کردیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ادامه اظهار داشت: کارنامه پلیس در سال ۱۴۰۲ هر روزش نوروز بود ما بحمدالله در بحث معیشت اقدامات خوبی انجام دادیم و تمام هزینه‌های بازنشستگان و دیات انجام شد.

شرفی شارژ سبد کالا و پرداخت همه بدهکاری به بازار را مورد اشاره قرار داد و افزود: یکی از مؤلفه‌های مهم در بحث معیشت مشکل مسکن کارکنان است، که با تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در آینده نزدیک شاهد اقدامات خوبی در خصوص تأمین مسکن و خودرو کارکنان هستیم و این مهم در اولویت قرار گرفته است.

شرفی با بیان اینکه اصلی ترین هدف پلیس در ایام نوروز پیشگیری از رخداد و حوادث است و تشکیل قرارگاه‌های نوروزی با سه رویکرد مورد انتظار است، اظهار داشت: شهروندان انتظار دارند این ایام که در تعطیلات و مسافرت هستند ما با آمادگی کاملی به آنها خدمات دهیم و با گزارشات دریافتی، این آمادگی محرز شده است.

وی افزود: در زمانی که تخلف و جرمی صورت می‌پذیرد پلیس باید سریعاً در صحنه باشد و پیشگیری کند تا شهروندان احساس امنیت کنند و سومین کارکرد این قرارگاه، مقابله با حوادث غیر مترقبه، بلای طبیعی نظیر سیل و زلزله است که با تشکیل تیم‌های واکنش سریع، همکاران در محل حادثه حاضر شوند و نگذارند آسیب بیشتری به مردم وارد شود.

کد خبر 6060503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha