۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱

باند سارقان موتورسیکلت در اصفهان منهدم شد

باند سارقان موتورسیکلت در اصفهان منهدم شد

اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انهدام باند ۲ نفره سارقان موتور سیکلت خبر داد و گفت: از مخفیگاه این باند ۱۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت با شیوه و شگردی خاص در سطح شهر اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با بررسی‌های دقیق مأموران پلیس مشخص شد اعضای این باند سرقت در شهر اصفهان و حتی در برخی از استان‌های کشور با شناسایی افرادی که در سایت‌های خرید و فروش کالا قصد فروش موتورسیکلت خود را داشته تماس گرفته و با فریب این افراد و پس از جلب اعتماد مالباختگان اقدام به سرقت موتور سیکلت آنان کرده و به سرعت از محل متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: در نهایت با انجام کار دقیق پلیسی و با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران انتظامی هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و متهمان در یک عملیات کاملاً هماهنگ دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل سارقان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: از اعضای این باند سرقت ۱۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

کد خبر 6062147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Hassan IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      2 0
      سال نو بر دلاور مردان فراجا شاد باش و مبارک در پناه حق باشید
      • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
        6 0
        دوروز دیگه آزاد میشن .
    • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      5 0
      کاش ی درصد میدونستن.سارقای منازل را هم شناسایی کنند دزد را میگیرن یک رب بعد آزاد ول میتابه .چرا چون دستور قاضیه دستور داده دزدی زیر بیست میلیون تومان آزاد .این جا جایی ک ما داریم توش زندگی میکنیم .