۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی نوروز

وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی نوروز

سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی نوروز را پیش بینی و اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور هشدار بارندگی‌های سطح زرد امروز برای استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس صادر شده است که بر اساس این شرایط سیلابی شدن معابر، جاری شدن رواناب و لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی این استان‌ها ایجاد خواهد شد.

همچنین روزهای یکشنبه ۱۲ فروردین و دوشنبه ۱۳ فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

دوشنبه این وضعیت در گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رخ خواهد داد. سه‌شنبه ۱۴ فروردین در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال فارس، ارتفاعات کرمان، جنوب غرب اصفهان، ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۲ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۱۳ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور است.

کد خبر 6065274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha