۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱

استاندار خراسان شمالی:

وظیفه دستیاران مردمی‌سازی دولت در سال جاری ویژه و سنگین است

وظیفه دستیاران مردمی‌سازی دولت در سال جاری ویژه و سنگین است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی مسوولیت دستیاران مردمی سازی دولت را در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند، ویژه و سنگین توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد در دیدار با دستیاران فرمانداران شهرستان‌های خراسان شمالی در امر مردمی سازی دولت آنان را به تجهیز و تسلط به همه راهکارهای کمک دو سویه به مردم و مسئولین برای رفع مشکلات و پیشبرد امور توصیه کرد.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی پیشرفت خراسان شمالی است و دستیاران فرمانداران با تسلط بر قوانین در بخش‌های تولیدی، ایجاد کارگاه‌های کوچک، جهت دهی به سرمایه‌های خرد مردمی و … در جهش تولید در استان نقش آفرینی کنند.

استاندار خراسان شمالی مسئولیت دستیاران مردمی سازی دولت را در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند، ویژه و سنگین توصیف کرد و گفت: انتقال مشکلات و درخواست‌های مردم از مسئولین و بردن خدمات دولت به سمت مردم اولاً انتظارات طرفین را منطقی می‌کند و ثانیاً مشارکت مردمی را حادث خواهد شد که با حضور مردم در اقتصاد و اجرای طرح‌ها، هزینه‌ها کاهش یافته و خدمات بیشتری ارائه خواهد شد و این شدنی است.

کد خبر 6065850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha