۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

ترور سردار زاهدی نشان از استیصال صهیونیست‌ها در جنگ غزه است

ترور سردار زاهدی نشان از استیصال صهیونیست‌ها در جنگ غزه است

اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت سردار زاهدی و یارانش گفت: این تجاوز تروریستی نشان استیصال و بن بست رژیم صهیونیستی برای خروج از باتلاق غزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی در پی شهادت سردار اسلام شهید زاهدی و شهدای همراه او پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است: در ایام شهادت امیر مؤمنین و اسوه مجاهدین و مقاومت اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرلشکر پاسدار محمد هادی حاجی رحیمی و جمعی از یاران و پیروان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ره در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

در این پیام گفته شده است: این حمله تروریستی جنایت‌کارانه برخلاف قانون و عرف بین‌المللی مخاصمه و جنگ است و با عرض تبریک و تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی و یاران شهید حاج قاسم و رزمندگان بدون مرز و خانواده و یاران شهدای بزرگ ایرانی مقاومت اسلامی راه آزادی قدس و فلسطین بر نکات زیر تاکید می‌نمایم

در این پیام تاکید شده است: این تجاوز تروریستی نشان انفعال و استیصال و بن بست رژیم صهیونیستی برای خروج از باتلاق پیچیده غزه با گسترده کردن میدان جنایت است. از سویی دیگر نشان داد که جمهوری اسلامی و ملت ایران در قلب میدان مبارزه شجاعانه با رژیم صهیونیستی است و در راه آزادی قدس و فلسطین علاوه بر پشتیبانی همه جانبه از مقاومت اسلامی منطقه و فلسطین همچنان شهدای بزرگی را تقدیم می‌نماید.

در این پیام تصریح شده است: هیچگاه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات دشمنان تردید به خود راه نداده است. بی شک انتقام قطعی، میدانی و غیرانفعالی و با دست برتر خواهد بود و عملیات مقاومت اسلامی تا نابودی رژیم صهیونیستی تداوم خواهد یافت.

در این پیام بیان شده است: در جنگ روایت‌ها، انتظار آن است که رسانه مقاومت، ایمان و امید و استحکام درونی جبهه مقاومت و هم افزایی و یکپارچگی و عقلانیت جهادی و عزم و اراده و اقتدار و استواری و صلابت و آمادگی کامل را همراه با غرش موشک‌های نقطه‌زن مخابره کند.

در این پیام آمده است: پشتوانه عظیم مردمی آزادی قدس و فلسطین در روز قدس، نمایش دهنده اراده ملت‌ها برای زوال رژیم وحشی و جنایتکار و تروریستی صهیونیستی است. بی شک حضور مردم روزه دار در روز جمعه با گام‌های استوار، در راهپیمایی روز قدس عمل صالح و جهاد فی سبیل الله است. وعده حتمی خداوند در یاری مظلومان و پیروزی مستضعفان بر مستکبران قطعی است و پیروزی مردم مظلوم و مقتدر غزه و حماس و جهاد اسلامی، نزدیک است.

در این پیام اظهار شده است: علیرغم این جنایت‌های سبعانه مقاومت اسلامی همچنان از ابتکار عمل برخوردار است و وضربات سنگین وشکست‌های بزرگی بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است و این شهادت‌ها مزد آن مجاهدت‌های بزرگ است.

کد خبر 6067304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • لعل محمد AF ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 0
      بیشک درست گفتی ایران چشم امید به آینده جهان اسلام است
    • e.k IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 0
      سرمایه های مملکت یکی پس از دیگری ترور می شوند،افتخار هم باید بکنیم!باعث تاسف است