۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱

نماینده مردم طالقان در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت وحدت و همدلی دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم

ضرورت وحدت و همدلی دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم

البرز- نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید وحدت و همدلی خود را در خدمت به مردم حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حدادی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نظرآباد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و محکومیت حملات تروریستی و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی و حمله به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و دیگر شهدای این حادثه پاسخ قاطعانه محور حماس و مقاومت را خواستار شد.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال در عمل از سوی دولت و دستگاه‌های اجرایی، مشارکت مردم را در امور به فال نیک گرفت و بیان کرد: همواره حضور مردم در عرصه‌های مختلف مؤثر و موجب موفقیت خواهد بود، در این راستا دستگاه‌های اجرایی باید وحدت و همدلی خود را در خدمت به مردم حفظ کنند.

وی عنوان کرد: قوانینی که در مجلس یازدهم شورای اسلامی وضع شده همچون قانون صدور مجوز کسب و کار در جهت حذف امضاهای طلایی و رانت‌ها و نیز مدیریت زمان در راستای رفع مشکلات مردم و مشارکت آنان در حوزه‌های مختلف به خصوص تولید بوده و همچنین اجرایی شدن کامل دولت الکترونیک از جمله محورهایی است که از دولت انتظار می‌رود آنها را تحقق ببخشد.

حدادی خاطرنشان کرد: رفع مشکل صنایع در قطعی‌های مکرر با تذکر به وزیر نیرو، ساخت پلی کلینیک تخصصی که مراحل اولیه انجام شده با تذکر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی و پیگیری از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله اقداماتی هستند که نیازهای مردم بودند.

کد خبر 6067382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha