۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان خبر داد؛

حضور ۴۰ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی در کلاس‌های حفظ جزء ۳۰

حضور ۴۰ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی در کلاس‌های حفظ جزء ۳۰

اصفهان-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از حضور بیش از چهل هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی استان اصفهان در کلاس‌های حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نم نبات ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت اداره قرآن عترت و نماز اداره کل و با همکاری مجمع خیرین قرآنی اصفهان شاهد ثبت بیش از ۲۰۰۰ کلاس حفظ جز ۳۰ و ثبت‌نام بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز در این طرح در مدارس استان هستیم.

وی ادامه داد: این طرح که از آبان‌ماه سال تحصیلی جاری با جلسه‌ای در مرکز دارالقرآن شهید باهنر نجف‌آباد شروع شد با حمایت خیرین و پیگیری رابطین حفظ جز ۳۰ در استان اجرا و استقبال خیلی خوب از طرف همکاران و دانش‌آموزان و خانواده‌ها اتفاق افتاد.

نم نبات اذعان داشت: بر همین اساس تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۲ تعداد ۲۱۳۵ کلاس حفظ جز ۳۰ در سامانه ثبت شد و تعداد ۴۱۳۵۰ نفر دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در این کلاس‌ها ثبت‌نام کردند و فرصت حفظ جز ۳۰ تا نیمه اردیبهشت‌ماه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: حافظان جز ۳۰ پس از شرکت در آزمون پایانی علاوه بر دریافت گواهینامه حفظ از طرف مراکز دارالقرآن و ادارات آموزش و پرورش، هدایای نیز به‌رسم یادبود دریافت می‌کنند.

وی گفت: طبق هماهنگی انجام شده تعداد ۵۵ نفر از همکاران فعال در این طرح در ایام نوروز به کربلای معلی اعزام شده و دعاگوی همه عزیزان هستند.

نم نبات خاطرنشان کرد: در مرحله پایانی تعدادی از مدیران و همکاران فعال حفظ جز ۳۰ در قرعه‌کشی سفر کربلای معلی شرکت داده خواهند شد و علاوه بر تقدیر از طرف مدیرکل محترم آموزش و پرورش مورد تجلیل نیز قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6067434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha