۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز:

۲ تُن گوشت گرم میان خانواده‌های کم برخوردار البرز توزیع شد

۲ تُن گوشت گرم میان خانواده‌های کم برخوردار البرز توزیع شد

کرج- مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از توزیع دو تُن گوشت گرم میان خانواده‌های کم برخوردار استان به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۱۸ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم شکری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از توزیع دو تن گوشت گرم میان خانواده‌های کم برخوردار به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۱۸ فروردین ماه خبر داد و گفت: این اقدام با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و با هدف پاسخگویی به نیاز مردم در مناطق محروم انجام شد.

وی توزیع گوشت را یکی از برنامه‌های مستمر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همکاری یکی از مؤسسات خیریه دانست و مطرح کرد: با توجه به ضرورت محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، خاستگاه فعالیت‌های مسجدی توجه به رشد ایمانی است که می‌تواند با رسیدگی و توجه به نیازمندان محقق شود.

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار همواره پیشگام بوده است، عنوان کرد: در این مسیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز با شناسایی خانواده‌های نیازمند همراهی لازم را به عمل می‌آورد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، از این رو همه برنامه‌های فرهنگی باید با توجه به این رویکرد برنامه ریزی و اجرا شوند.

کد خبر 6072011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha