۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی:

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در مشهد اعلام شد

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در مشهد اعلام شد

مشهد- رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی از اعلام برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در مشهد خبرداد.

مجید عسکری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۰ فروردین ماه سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید «سید مرتضی آوینی» به نام روز هنر انقلاب اسلامی و هفته پیرامون این روز با عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و به همین منظور، برنامه‌هایی در این هفته برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: نگاه حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی نیز این است که در هفته هنر انقلاب اسلامی، محافلی تشکیل شود تا هنرمندان دور هم جمع شوند و ضمن بررسی رویدادهایی که در سال گذشته هنر انقلابی استان رقم خورده است، همفکری کنند تا آینده بهتری را برای برنامه‌های هنری انقلاب اسلامی در سال جاری ترسیم کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی نیز امسال با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری و چهره‌های فرهنگی هنری با غبارروبی مزار شهدا در کنار مزار شهید مهدی منصوب در روستای ابرده شهرستان طرقبه شاندیز آغاز خواهد شد. سایر برنامه‌های این هفته نیز با برگزاری مجموعه‌ای از نشست‌ها و کارگاه‌های فرهنگی و هنری دنبال خواهد شد.

عسکری افزود: اما اصلی ترین برنامه این هفته نیز تجلیل از چهره سال هنر انقلاب اسلامی در استان است که با توجه به تقارن این ایام با عید سعید فطر، با تأخیر مختصر زمانی همراه خواهد بود.

کد خبر 6072202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha