۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷

سرهنگ افشاری خبر داد؛

کشف ۱۰ میلیارد ریالی دیسک و صفحه تقلبی خودرو

کشف ۱۰ میلیارد ریالی دیسک و صفحه تقلبی خودرو

رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع دیسک و صفحه تقلبی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در رصدهای اطلاعاتی و پایش اطلاعات به دست آمد مشخص کارگاهی در شهرستان ری به تولید قطعات خودرو تقلبی می‌پردازد.

وی عنوان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد مالک کارآگاه دیسک و صفحه‌های مستعمل را از سطح شهر خریداری و به این مکان منتقل و سپس با بازسازی و بسته بندی در کارتن‌های نو با نام برند معتبر دیسک و صفحه خودروهای تقلبی را به بازار مصرف عرضه می‌کند.

این مقام انتظامی به هماهنگی‌های قضائی و بازدید از محل کارگاه اشاره کرد و ابراز داشت: در بررسی از این مکان ۳۰۰ قلم انواع دیسک و صفحه تقلبی کشف و کارگاه تولید با دستور قضائی پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اضافه کرد کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

وی از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6072340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زاهدی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      اولین کسی که کالای تقلبی مخصوصا دیسک و صفحه به مشتری می دهد شرکت سایپا هست . ما کوییک خریدیم بعد سه هزارتا کارکرد مجبور به تعویض شدیم یعنی قبل از تعویض روغن . تقلب و کم فروشی ازاین بدتر نمیشه.در ضمن نمایندگی گفت این قطعه گارانتی ندارد. هرجا هم بفرمایید مبارم ماشین را نشان میدهم