۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸

سردار حسینی اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در محورهای شمالی/یک‌طرفه شدن محور چالوس

ترافیک سنگین در محورهای شمالی/یک‌طرفه شدن محور چالوس

رییس پلیس راهور از وضعیت ترافیکی سنگین جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور در خصوص آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور گفت: روز گذشته با بار پر حجم ترافیک در آزادراه تهران مواجه بوده‌ایم، شاید ۲ الی ۳ ساعت تراکم زیادی از ترافیک را قبل از عوارضی و در طول مسیر شاهد بودیم.

وی افزود: امروز نیز همین وضعیت در آزادراه تهران-قم گزارش شده است محورهای شمالی از روز گذشته تا به حال شاهد بار بسیار حجم ترافیک بودیم که ۸ صبح امروز منجر به یک‌طرفه شدن مجدد محور چالوس کرده‌ایم. شب گذشته نیز این محور به شکل یک‌طرفه هدایت می‌شد.

رئیس پلیس راهور گفت: سایر محورهای مواصلاتی اطراف تهران و همچنین در محورهای شمالی و مسیر استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس و سمنان شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی ادامه داد: پیش بینی‌ها بر این است که شاید از امروز تا فردا شاهد بار رفت مسافرین به محورهای شمالی مواجه باشیم و برای بازگشت مسافرین نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است.

کد خبر 6075033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      0 0
      شمال هم شد جای تفریح این قدر ایران شهرهای قشنگ با تنوع آب و هوایی داره همش شده شمال گل و شل و آب دریای کثیف هوای شرجی و جهنمی ترافیک که عمرت تلف میشه الان باید رفت شهرهای جنوب استان اقفهان مخصوصا گلاب و عرقیجات جهان کاشان